Andeby Online > Diskusjonsforum > Duck Tales - The movie
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Det der har eg ikkje spilt. Men eg hadde eit DuckTales-spill på min Amiga 500, der du skulle reise rundt i verda og samle skattar i ein konkurranse for å bli rikare enn Gråstein ... Det gjorde du ved å la nevøane bestige fjell og svinge seg gjennom junglar, la Nebby fotografere sjeldne dyr i naturparkar, gå rundt i labyrintar der du måtte passe deg for mumiar og elles gamble på børsen. Og sjølvsagt: Skulle du ein stad, måtte Rotor fly deg dit. Gøy spel.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
06.11.2004, 15:01

Har hatt begge - den eine på ei eldgammel datamaskin som ikkje fungerar lengre (den som Olaf snakka om) og den andre på den gamle Nintendo-konsollen som berre verkar i periodar. Begge er gøyale, men eg trur eg foretrekk pc-spelet.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
06.11.2004, 15:21

Til min gamle SNES har jeg "Donald in Maui Mallard." Der løper Donald rundt og skyter og slår i hjel folk. Har dere spilt det?
Merlock
06.11.2004, 16:15

Merlock skreiv:
Til min gamle SNES har jeg "Donald in Maui Mallard." Der løper Donald rundt og skyter og slår i hjel folk. Har dere spilt det?
Hva er en SNES? Et snes betyr forøvrig vanligvis 20.
Jeg har forøvrig et Donald-spill til min gamle CBM-64 (Commodore 64) hvor Donald skulle tjene penger ved å jobbe.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
06.11.2004, 19:44

SNES er så vidt jeg har fått med meg Super Nintendo Entertainment System.
Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.
~P.G.W~
Innlegget blei sist redigert 06.11.2004, 19:47 av Lillegull
Lillegull
28 år, Grimstad
06.11.2004, 19:46

Lillegull skreiv:
SNES er så vidt jeg har fått med meg Super Nintendo Entertainment System.
Som er ein spelkonsoll.
Sigvald skreiv:
Jeg har forøvrig et Donald-spill til min gamle CBM-64 (Commodore 64) hvor Donald skulle tjene penger ved å jobbe.
Heh. Trur eg fann ein onlineversjon av dette ein gong. Flink til å sortere post og rydde i leikar, Sigvald?
Eg jobba vel lenge nok til å kjøpe alle tinga til leikeplassen, trur eg. Eigentleg eit spel det var veldig lett å gå lei av.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 06.11.2004, 19:55 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
06.11.2004, 19:55

Merlock skreiv:
..videospillet "Quack Attack"!
Eg må berre seie d, sjøl om temaet sikkert er teke opp lenge før mi tid her: Quack Attack er det mest ræva dataspelet eg nokonsinne har vore borti! Når dei fyrst bestemte seg for å lage eit dataspel om Donald & Co, så kunne dei vel fått til noko betre enn ein slapp Mario64 wannabe. Kvifor ikkje lage eit opplevingsspel der man kunne svime rundt i byen og gjere kva ein vil, f.eks. ta oppdrag hos onkel Skrue, prøve oppfinnelser, sjekke opp Dolly, banke opp gutane, osv, rett og slett vere Donald? (Ev. andre figurar) Det er mange mulighetar.
No spora eg litt av frå den opprinnelege tråden, men kvakk la gå!
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
23 år, Rana
19.01.2005, 21:47

http://www.xtcabandonware.com/
Det omtala spelet, "DuckTales: The Quest for Gold" kan finnast her. Problemet er at delar av det går forferdelig fort på nyare datamaskiner. Det er ikkje ulovleg å laste ned spelet, då det er sokalla "abandonware", programvare som produsenten har frigitt på markedet så alle kan bruke det som dei vil. Eit ganske morosamt spel. Om ein skal ha normalt tempo fins det program som sløyar farta på datamaskina, men eg veit ikkje så mykje om akkurat det.. de får drive sjølvstudium. Alternativt kan ein laste ned ein C64-emulator og ein ROM av spelet, men dette er vel meir i grenseland til ulovleg, sjølv om få kjem til å bry seg med ein piratkopi av eit så gamalt spel.
Det er moro. Eg spela det ein del for nokre år sidan.
«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»
-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.
Innlegget blei sist redigert 19.01.2005, 22:08 av Jørn Inge Frostad
Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes
19.01.2005, 22:06

Grunnen til Quack Attack ble som det ble er at utgiverne er mer interessert i at det skal apellere til "alle". Det betyr at den egentlige fanskaren som oftest ikke får noen glede av det. Synd å si, men det er den veien spillverdenen går. Spill som blir regnet som smale blir nedprioritert. Ta Lucasarts for eksempel istedenfor å produsere høykvalitets eventyrspill som de en gang gjorde, lager de nå omtrent bare Star Wars-spill. Nå blir det jo omtrent bare laget "hjernedøde" førstepersonsskytespill, bilspill og lignende, mens mange mer intelligente spill forsvinner. Personlig er jeg veldig redd for at blant annet Civilization snart er en saga blott.
HMS
24 år, Karmøy
19.01.2005, 22:14

Det er sikkert veldig mykje fint ein kan diskutere når det gjelder korleis dataspel utviklar seg. Men ikkje la oss ta den diskusjonen her, OK? 
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
19.01.2005, 22:33

Kristian Rødvand skreiv:
Eg må berre seie d, sjøl om temaet sikkert er teke opp lenge før mi tid her: Quack Attack er det mest ræva dataspelet eg nokonsinne har vore borti!
Det er da ikke SÅÅÅÅ dårlig, men det kunne ha vært bedre.
"Kven er kven" ruler lizzom
20.01.2005, 16:54

Merlock skreiv:
Kristian Rødvand skreiv:
Eg må berre seie d, sjøl om temaet sikkert er teke opp lenge før mi tid her: Quack Attack er det mest ræva dataspelet eg nokonsinne har vore borti!
Det er da ikke SÅÅÅÅ dårlig, men det kunne ha vært bedre.
Jo,det er det! Skammeleg dårleg! Synest eg
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
23 år, Rana
20.01.2005, 16:58

Kristian Rødvand skreiv:
Jo,det er det! Skammeleg dårleg! Synest eg
Jaså, bestemora mi liker det!!!! Og når min kjære bestemor liker det, kan det ikke være elendig! 
"Kven er kven" ruler lizzom
20.01.2005, 17:20

Jørn Inge: Takk for linken, forresten.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.01.2005, 15:23

Ja huff... Ducktales til PC derimot var mye kulere.
-"What your eyes see and ears hear, the mind believes. But eyes and ears alike can be decieved, only the mind can know true reality".
AlphonseCapone
24 år, Rana
26.01.2005, 16:26

Olaf Solstrand skreiv:
Apropos, korleis gjekk det med Merlock? Døydde han? Veit jo at Dijon overlevde, men hugsar ikkje kva som skjedde med Merlock. Reknar med at han døydde, ettersom alle ønskene blei nullstilte då Ådne blei menneske - inkludert Merlocks ønske om evig liv?
Vel, logisk sett har han landa frå fallet sitt før Ådne blei menneske, og om udødelegheiten gjer han usårbar så vel som eviglevende (som jo er ganske naturleg å anta) så hadde han alt overlevd fallet utan skrammer då ynsket blei annulert. Difor vil eg anta at han fortsatt lever, skjønt han no eldest som alle andre. Eventuelt blei ønsket reversert og han blei som han ville vore hadde han ikkje levd evig, dvs jord og støv.
- Illyria
Innlegget blei sist redigert 26.01.2005, 17:32 av Loke Aesir
Loke Aesir
23 år, Vik
26.01.2005, 17:31

Loke Aesir skreiv:
Apropos, korleis gjekk det med Merlock? Døydde han? Veit jo at Dijon overlevde, men hugsar ikkje kva som skjedde med Merlock. Reknar med at han døydde, ettersom alle ønskene blei nullstilte då Ådne blei menneske - inkludert Merlocks ønske om evig liv?
Hmmm. når Loke begynner å diskuterer Merlock, så vil nok Merlock snart begynne å diskutere forholdet mellom Loke og Tor 
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
27.01.2005, 02:24

Sigvald skreiv:
Loke Aesir skreiv:
Hmmm. når Loke begynner å diskuterer Merlock, så vil nok Merlock snart begynne å diskutere forholdet mellom Loke og Tor ;-)
Metafysikk, religion, teikneserier, filmer, spekulasjon i karakterskjebner OG humor halv tre om natta?
Du får ingen vittig comeback frå MEG i alle fall. *ler*
(du siterte forresten Olaf, ikkje meg)
- Illyria
Innlegget blei sist redigert 27.01.2005, 02:30 av Loke Aesir
Loke Aesir
23 år, Vik
27.01.2005, 02:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.