Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Andeby etter Skrue

Andeby Online > Diskusjonsforum > Andeby etter Skrue

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Hvordan Kladden blir populær?
Ser meg at det er tilfeldigheter som gjør ham til helt. Kanskje redder han en baby fra å bli påkjørt uten at han egentlig vet at han gjør det om dere skjønner hva jeg mener. Neste dag vil en gammel dame rope "Der er han!" og så sprer det gode rykte seg ut over byen. Etterhvert vil han selvfølgelig bli tillagt andre heltegjerninger fordi han simpelthen er i nærheten.

www.olavskulen.no

Innlegget blei sist redigert 07.10.2005, 21:53 av Elise

Elise
49 år, Stord

07.10.2005, 21:52

Var det ikke en historie om Mikke Mus eller noe, som forløp på akkurat samme vis?

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

08.10.2005, 20:12

Ja, det lyder i alle fall kjent.

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

08.10.2005, 20:39

Sigurd skreiv:

Hva har skjedd med Tobben siden han var liten, da? Jeg tror ODD har mast i alle år for å han på fote, men Tobben orker ikke engang tanken på skole og utdanning.

den er eg med på. Men sett at ODD etter utallige mislukka forsøk på å få Tobben ut av rennesteinen, mister kontakten med han eller rett og slett sluttar å bry seg om han. ODD arvar McDuck-konsernet )og blir storkaksar mens Tobben havner på kjøret og blir ein hardbarka forbryter. Ein dag bestemmer han seg for å gjere eit kupp mot pengebingen - han har gløymt ODD og veit ikkje at det er dei som eier McDuck konsernet - og lukkast! Herfra har eg to ideer:

1: ODD sporar opp Tobben og får han kasta i fengsel. Men ODD og Tobben har kjent kvarandre att, og når Tobben blir dømd til 21 år i Tullersmo (eller kva det no heiter) og ført ut av rettsalen svergar han hemn...

2:ODD setter alt inn på å fange Tobben, men når dei finn han tek han Dole som gissel og stikk av. Han tek Dole med til ein avsidesliggande sted (dynga, rønne i skauen, det gamle skjulestede hans ved jernbanen..el) og han og Dole kjenner kvarandre att, og glade barndomsminnar trenger inn i Tobbens forpestede sinn. Dei blir vener igjen og Dole lovar å hjelpe Tobben på rett kjøl. Men samtidig har Ole og Doffen alliert seg med den depressive Fantonald og greid å spore dei opp. Tobben og Fantonald møtast i ein kamp på liv og lapskaus, og det endar med at Tobben døyr. Då renner det over for Dole, som blir rasande på Fantonald og avslørar hans identitet til Ole og Doffen, og det blir et sørgelig halloi...

Klokka er kvart på fire på natta. eg er trøytt. Versågod kommenter...

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Innlegget blei sist redigert 09.10.2005, 16:45 av Kristian Rødvand

Kristian Rødvand
23 år, Rana

09.10.2005, 03:51

Eg **likar** dette forslaget. Kanskje kan ein nytte begge alternativa dine, ved å fyrst la han bli fengsla, så rømme, og så følgje begivenheitane du skisserar i ditt andre alternativ?

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

09.10.2005, 12:29

Det er eg heilt med på! Det hadde verkeleg vert artig å sjå Andeby etter Skrue på trykk. Ser før meg ei tjukk tekneseriebok med 10-13 kapittel. Men ska det skje, må eg nok skrive den sjølv. (Og det trur eg jammen eg skal gjere ein dag...)

Kristian Rødvand
23 år, Rana

09.10.2005, 17:22

Kristian Rødvand skreiv:

Det er eg heilt med på! Det hadde verkeleg vert artig å sjå Andeby etter Skrue på trykk. Ser før meg ei tjukk tekneseriebok med 10-13 kapittel. Men ska det skje, må eg nok skrive den sjølv. (Og det trur eg jammen eg skal gjere ein dag...)

Ja, Duckburg Unleashed - Skrue er borte og Mikke er død. Spøkelseskladden er USAs president og trillingene Ducks nære barndomsvenn Tobben går i fengsel medan han sverger hemn over dei.

Det er jo direkte perverst dystert! :D

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

09.10.2005, 17:38

Uff, lurer veldig på kva som må til for å overtale eit Disney-forlag til å la oss lage denne historia :-) Meiner sjølvsagt ikkje for trykking i Donald-bladene, det er det for, som Loke seier, perverst dystert til, men det hadde vore interessant å sjå denne historia i ei eiga bok, kanskje omtrent som Dragonlords, i det som andre forlag kallar "Elseworlds" og "What if".

Har sjølvsagt òg vanvittig lyst til å skrive noko sånt. Ser for meg starten allereie ...

Nokre forslag:
Før Mikke dør; kanskje han har blitt ny politimeister i byen? Kanskje arrestasjonen av Spøkelseskladden var hans første - og siste - sak som politimeister?

Kanskje blir Spøkelseskladden folkets nye helt fordi han utgir seg for å vera superhelt? Alle heltedådene hans vil sjølvsagt vera tilrigga, i bakgrunnen vil han framleis vera ein meisterleg forbrytarhjerne, men ved å skape illusjonen av at han eigentleg **stopper** desse forbrytingane og terrorhandlingane der politiet må gi tapt, KAN dytte han opp til presidentstillinga.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.10.2005, 18:33

Olaf Solstrand skreiv:

Nokre forslag:
Før Mikke dør; kanskje han har blitt ny politimeister i byen? Kanskje arrestasjonen av Spøkelseskladden var hans første - og siste - sak som politimeister?

Føler ikkje det er heilt in-character for han - såframt ikkje omstendene har pressa han inn i det. Hm. Der har du ein plottarc, gitt.

Fiks er blitt upopulær, både blant Andebyborgerene og blant sine overordnede, ettersom kriminaliteten i Andeby og omegn har eskalert kraftig dei siste årene. Han blir til sist tvungen til å gå av - og trygler Mikke om å ta over etter han, noko Mikke særs motvillig gjer. Naturlegvis ordner Mikke brasene - han grev seg til botnen i kriminaliteten, innser at Svarte-Petter står bak, og er i ferd med å forsøke samle nok bevis til å arrestere Petter då han snublar over ein blekkflekk... Han blir overbevist om at Petter kun er ein marionett, og i staden for å bure Petter inne latar han som om han fortsatt strever med å komme til kjernen i problemet. Etter vekesvis av iherdig jobbing får han endeleg noko konkret - og får kloa i Kladden, overbevist om at det er han som står bak kriminaliteten. (Noko som slett ikkje treng vere saka... mogeleg ekstra forvikling her vil vere å hinte til at det er Petter som har lagt ut falske bevis mot Kladden for å trekke merksemda vekk frå seg sjølv) Kladden blir arrestert, og kriminaliteten går ned i rein skrekkeffekt etter at Mikke får enorme mengder mediaoppmerksomheit for prestasjonen.

Så blir Mikke drept...

Inspektør Olsen, som naturlegvis føler seg **veldig** forbigått etter at Mikke blei politimester, tar over. Han har heile tida insistert på at det er Petter som er bakmannen, og påstått at Mikke er ein stormannsgal galning besatt av Spøkelseskladden. Men bevisene Mikke hadde samla mot Svarte-Petter er blitt borte med Mikke sjølv (ettersom han aldri oppga dei offisielt medan han strevde for å få tak i Kladden, er bevisene mot Petter aldri blitt registrert eller tatt kopier av, og når Mikke dør veit ingen at dei eksisterar, langt mindre kvar dei er), og det er ordførervalg... og ordførerkandidat Petter meir enn hintar om at det er ein viss forbigått eksinspektør som hadde meir motiv enn nokon for å drepe hedersborgeren Mikke Mus.

Kanskje blir Spøkelseskladden folkets nye helt fordi han utgir seg for å vera superhelt? Alle heltedådene hans vil sjølvsagt vera tilrigga, i bakgrunnen vil han framleis vera ein meisterleg forbrytarhjerne, men ved å skape illusjonen av at han eigentleg **stopper** desse forbrytingane og terrorhandlingane der politiet må gi tapt, KAN dytte han opp til presidentstillinga.

Hm, tja... litt cheesy, kanskje, men det kan fungere.

- Illyria

Innlegget blei sist redigert 09.10.2005, 19:07 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

09.10.2005, 19:05

Nå syns jeg snart dere skal begynne å tenke på hvor damene har gjort av seg! Hvor er Minni? Hvor er Dolly, Hetti, Letti og Netti! Hvor er Klara? Det hadde jo vært rimelig med et lite feminint innslag i verden etter Skrue også. Så derfor forlanger jeg på vegne av Andeby's kvinner: La dem få være med videre!

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

09.10.2005, 19:20

Det er berre å komme med forslag, det...

Men det var vel ikkje svaret du var ute etter, så:
Grunnen til at **eg** ikkje har nemnd kvinnene særleg er A. fordi det er få interessante kvinnelege karakterar i Duck/Muse-universet - dei einaste fire eg føler nemneverdig interesse for er Bestemor, Magica, frøken Vable og (i litt mindre grad) Petra, og B. fordi det er få viktige kvinnelege karakterar sett i eit større perspektiv enn Donald og Mikke sine daglegliv. Men der er unntak - særleg i form av Magica og i mindre grad Petra - og desse har me jo diskutert ein del alt.

Men som sagt, kom gjerne med innspel.

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

09.10.2005, 20:00

Mamma skreiv:

Hvor er Minni?

Etter å ha blitt dumpa av Mikke mange år tidlegare har ho bygd seg opp ei karriere som ankerkvinne i Andeby TV, der ho lager djupe innsidereportasjer à la "60 minutes". Hennes heilt unike vinkel å sjå ting på farger meiningane og verdssynet til alle som ser programma hennes.

Hvor er Dolly, Hetti, Letti og Netti!

Dolly blei vel som sagt tidleg i tråden gift med Anton? Pluss at det gjennom heile livet er ein flamme mellom ho og Donald, til tross for at dei aldri får kvarandre - noko som fungerer som ein katalysator for Fantonalds depresjon.

Hvor er Klara?

Kven trur du skjuler seg bak maska til Spøkelseskladden? :-) (Nei, eg tuller.) Kva som har skjedd med Klara er ikkje lett å seie.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

09.10.2005, 20:09

Huff, må jeg begynne å tenke selv nå da?

www.olavskulen.no

Innlegget blei sist redigert 09.10.2005, 20:43 av Elise

Elise
49 år, Stord

09.10.2005, 20:43

Olaf Solstrand skreiv:

Olafs Mamma skreiv:

Hvor er Minni?

Etter å ha blitt dumpa av Mikke mange år tidlegare har ho bygd seg opp ei karriere som ankerkvinne i Andeby TV, der ho lager djupe innsidereportasjer à la "60 minutes". Hennes heilt unike vinkel å sjå ting på farger meiningane og verdssynet til alle som ser programma hennes.

Glimrande idè... ser for meg åpningspaneler med hennes reportasjer som ein gjenganger i kapitlene...

Hvor er Dolly, Hetti, Letti og Netti!

Dolly blei vel som sagt tidleg i tråden gift med Anton? Pluss at det gjennom heile livet er ein flamme mellom ho og Donald, til tross for at dei aldri får kvarandre - noko som fungerer som ein katalysator for Fantonalds depresjon.

Jupp. Kva trillingjentene angår må eg tilstå at eg ser meg utan særleg inspirerte forslag...

Hvor er Klara?

Kven trur du skjuler seg bak maska til Spøkelseskladden? :-) (Nei, eg tuller.) Kva som har skjedd med Klara er ikkje lett å seie.

Feltreporter med eige segment i Minnis program - Minni skaffa henne jobben, men ho overraskar alle ved å klare vinkle sin ekstreme nysgjerrigheit på eit vis som gjer henne til ein iherdig og god journalist. På merittlista hennar står sensasjonar som "Ei veke i jungelen med Indiana Beinson" og "McDuck-statuen - sanninga om kvifor den aldri blei bygd" og djupe intervju ala "Bestefar B - Andebys oversette hedersmann, eller delstatens største samfunnsproblem i det foregående århundret?"

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

10.10.2005, 00:16

Olaf Solstrand skreiv:

Har sjølvsagt òg vanvittig lyst til å skrive noko sånt. Ser for meg starten allereie ...

Ser før meg som følger:

Prolog:
Det åpner med ein introduksjon av byen: kvar den ligg, når den vart grunnlagt, kven som grunnla den, korleis den vaks og blei stor då Skrue kom til byen, osv (dette må sjølvsagt utdypast). Prologen avslutast med eit detaljert oversiktsbilde av Andeby, sjølsagt med pengebingen i sentrum.

Kapittel 1: The disapperans of a billionaire (Kom gjerne med betre forslag)

Det er sumar og varmt i vere. Skrue står i vindauget og kikar ut over byen. Han tenkjer tilbake på korleis han bygde opp byen, at han føler han har gjort alt som kunne gjerast for byen. Videre tenkjer han på sin oppvekst og sine eventyr, innser at han har gjort alt og oppdaga alt, og at han føler seg gamal. (Kanskje kommer ein person innom, f.eks Donald, som seier/gjer noko som bekreftar akkurat det) Skrue gir seg hen å rote i kista si og gjennoppfriske gamle minner. Så får han auge på et bilde av Gulda, som han blir sittande å studere. (nærbilde, litt lenger unna, oversiktsbilde over Skrue framfør kista midt i pengebingen.) Kapittel slutt

Kapittel2: The big inheritance

Donald og gutane sit og sturar i hagen. Donald er deppa etter over å ha fått sparken frå margarinfabrikken og i tillegg har han og Dolly krangla. Gutane er triste fordi Hakkespettbevegelsen er trua med nedlegging pga. dårleg økonomi. Så ring telefonen.Det er James. Han seier at dei må komme til pengebingen omgåande, men seier ikkje kvifor. Forundra kjører dei til bingen. I bilen pratar dei ivrig om kva som kan vere grunnen. (Dei trur kanskje det er ei ny skattejakt, e.l.) Dei kjem fra og blir møtt av James, som visar dei inn på kontoret. Skrue er ikkje å sjå, kontoret ser forlatt ut. Det einaste som ligg på pulten er eit bre merka *Ole, Dole og Doffen". Det inneheld eit kvar Skrue skriv at han har reist, men ikkje kvar han har reist, og at han testamenterar heile sin formue og heile McDuck konsernet til gutane. (Nærebilde, og utover til bilde av bingen i fugleperspektiv, kanskje, mens dei les) Kapittel slutt.

Kapittel 3: A new day

Opnar med ei nyheitssending (kanskje Minnies "60minutes", e.l.) der den store nyheita om at Skrue har forlatt byen, osv osv. Videre kjem avisoppslag, radionyheiter og alt det der. Vi møtar kjapt mange av karakterane (Dolly, Anton, Bestemor Duck, Petter Smart, B-gjengen...)og ser korleis dei reagerer på nyheitane. Mykje prat om kva som vil skje med Andeby no. Avslutas med at vi ser over skuldra på ein fyr som sit i eit fly og les Skrue-nyheita i avisa mens han tenkjer noko sånt som: "Well, what do you know/look at that, all over the front page. What's the point of making so much fuss about it? (sighs) Well, it's up to you know, boys, its up to you" (betre forslag motas med takk:-)) Kapittel slutt.

Kapittel 4: ?

Kristian Rødvand
23 år, Rana

10.10.2005, 22:30

Eg trur eg ville ha kutta det i kapittel 1 for å gjere Skrues forsvinning endå meir mystisk ved ikkje å la lesaren sjå han i det heile tatt, og kanskje endra bittelitt på det reint praktiske rundt korleis ting skjer, men reint innhaldsmessig er eg einig i det meste du skisserar i posten din. Kanskje ville eg ha slått saman kapittel 2 og 3 her òg - om såpass lite skal skje i kvart kapittel vil dette bli **langt.** Og er mogeleg eg er treg, men kven er mannen i flyet? Luski? Kladden?

Men bra forslag... liker det med Minni - trur eg ville laga innleiinga til fyrste kapittel via nyhendeoppslag frå henne der endringane i Andeby frå den versjonen av det me kjenner så godt til den versjonen me trer inn i i denne historia blir kort skissert som ein naturleg del av reportasjen. Midt i kapittelet vil me sjå ei ny nyhendesending der ho fortel om Skrues forsvinning. (Olaf, den scena eg skisserte for deg på MSN, kanskje den kan brukast her, berre med ein kaklande latter i staden for eit mystisk blikk? Og så ein parallell til dette i sjukesenga i siste kapittelet?)

Andre kapittel vil eg i så fall foreslå at byrjer med ein ny Minni-reportasje - denne om Mikkes død - dette vil antakeleg vere klimakset i slutten av kapittel 1. (Eller, om det blir for mykje for eit kapittel, så ser eg for meg kapittel 2 som eit kapittel som foregår parallellt med kapittel 1, berre med fokus på Mikke i staden for ODD.)

- Illyria

Innlegget blei sist redigert 10.10.2005, 22:51 av Loke Aesir

Loke Aesir
23 år, Vik

10.10.2005, 22:50

Uff, eg har masse tankar om dette som eg ikkje har lyst til å seie no, faktisk ... rett og slett sånn i tilfelle eg klarer å overtale Egmont til å la meg skrive noko slikt ein dag. Då har eg lyst til å halde dei beste tankane for meg sjølv slik at folk her inne òg kan bli litt overraska av historia. :-) Loke, du veit korleis eg har det, eh? (eg snakkar om siste kapittel, så klart.)

(Olaf, den scena eg skisserte for deg på MSN, kanskje den kan brukast her, berre med ein kaklande latter i staden for eit mystisk blikk? Og så ein parallell til dette i sjukesenga i siste kapittelet?)

Absolutt!

(Eller, om det blir for mykje for eit kapittel, så ser eg for meg kapittel 2 som eit kapittel som foregår parallellt med kapittel 1, berre med fokus på Mikke i staden for ODD.)

Eg er ueinig. Eg synest at første kapittel bør fokusere på Andeby fram til Mikke dør, og at andre kapittel omhandlar den umiddelbare framtida etter at Skrue og Mikke er borte.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

10.10.2005, 22:56

Hetti arver gården til Bestemor Duck, Letti blir parkeringsvakt og skriver hver dag ut parkeringsbot til Svartepetter (han lærer seg aldri å parkere på riktig vis), mens Netti.... starter sitt eget revyteater i byen. Jeg elsker ideen med Minni!! Klara starter sikkert et hjem for foreldreløse og vil stadig være på besøk på rådhuset for å tigge om mere penger til prosjektet. Noe sånt?

(Egentlig unødvendig at jeg skal pønske ut historier; jeg har jo allerede produsert en manus-forfatter:-))

www.olavskulen.no

Innlegget blei sist redigert 10.10.2005, 23:41 av Elise

Elise
49 år, Stord

10.10.2005, 23:07

Loke Aesir skreiv:

Eg trur eg ville ha kutta det i kapittel 1 for å gjere Skrues forsvinning endå meir mystisk ved ikkje å la lesaren sjå han i det heile tatt

Kunne sikkert funke,d. Men eg trur det ville funke like bra sjølv om vi fekk sjå han i første kapittel. Vi får jo aldri sjå han sia uansett.

og kanskje endra bittelitt på det reint praktiske rundt korleis ting skjer, men reint innhaldsmessig er eg einig i det meste du skisserar i posten din. Kanskje ville eg ha slått saman kapittel 2 og 3 her òg - om såpass lite skal skje i kvart kapittel vil dette bli **langt.**

2 og 3 kan sikkert slås saman, men no har jo eg berre skildra handlingsforslaget i grove trekk, så det kan jo utbroderast mykje.

Og er mogeleg eg er treg, men kven er mannen i flyet? Luski? Kladden?

Det er Skrue sjølv. Trudde det skulle vere enkelt å forstå. Men kanskje eg var uklar der. Uansett, så måtte nok det kuttes hvis man skulle kutte mitt forslag til 1. kapittel.

Men bra forslag... liker det med Minni - trur eg ville laga innleiinga til fyrste kapittel via nyhendeoppslag frå henne der endringane i Andeby frå den versjonen av det me kjenner så godt til den versjonen me trer inn i i denne historia blir kort skissert som ein naturleg del av reportasjen.

Glimrende ide!

Midt i kapittelet vil me sjå ei ny nyhendesending der ho fortel om Skrues forsvinning. (Olaf, den scena eg skisserte for deg på MSN, kanskje den kan brukast her, berre med ein kaklande latter i staden for eit mystisk blikk? Og så ein parallell til dette i sjukesenga i siste kapittelet?)

Andre kapittel vil eg i så fall foreslå at byrjer med ein ny Minni-reportasje - denne om Mikkes død - dette vil antakeleg vere klimakset i slutten av kapittel 1. (Eller, om det blir for mykje for eit kapittel, så ser eg for meg kapittel 2 som eit kapittel som foregår parallellt med kapittel 1, berre med fokus på Mikke i staden for ODD.)

Trur ikkje det er lurt å ha alt for mange Minnie-reportasjer. Ho er jo ikkje akkurat ein av dei mest sentrale personane i Andeby.

Kristian Rødvand
23 år, Rana

11.10.2005, 00:09

Det at Minni ikkje akkurat er ein av dei mest sentrale personane i Andeby, er jo det som gjer at vi **kan** ta ho ut frå sitt naturlege miljø og gi ho ei slik forteljarrolle utan at ho forsvinn frå alle dei andre geniale plotta som vi hadde tiltenkt ho - ettersom vi ikkje hadde tiltenkt ho nokre andre geniale plott. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.10.2005, 00:16

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.