Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Andeby etter Skrue

Andeby Online > Diskusjonsforum > Andeby etter Skrue

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Sigvald skreiv:

Don Rosa (har) nøstet opp en del av de løse trådene som Barks etterlot seg.

Jepp. I stedet for å la trådene flagre muntert i fantasiens vind, har han sydd dem inn i et detaljert, statisk broderi som nok kan være fascinerende i første omgang - men som fort blir veldig, veldig kjedelig for oss som liker å la tankene fly.

Når det gjelder "Mynten", så oppfyller den ikke Egmonts krav til en historie. De er veldig klare på at plottet MÅ ha en Disney-figur i sentrum. Det er figurene som er Egmonts produkt, og som de kan tjene penger på, ikke historiene. De sier at det hjelper ikke hvor god en historie er - hvis den ikke handler om en kjent Disney-personlighet, kan de ikke bruke den. Don Rosa har selvsagt kjent til denne regelen, men har valgt å ignorere den.

Les Hakkum - Norges kuleste tegneserie.

Nils Petter
61 år, Moss

01.08.2008, 22:43

Nils Petter skreiv:

Don Rosa har selvsagt kjent til denne regelen, men har valgt å ignorere den.

DET er eg ikkje alt for sikker på. Det finst veldig mange reglar ein ikkje tenker over at eksisterer før ein blir fortalt at ein har brutt dei. Og dette med at fokus i historia MÅ vera ein Disney-figur, verkar veldig openbart når ein sit i redaktørstolen, men som serieskapar er det lett å ikkje tenkja over det der. Trur ærleg talt ikkje at eg hadde tenkt over det der om det hadde vore meg.

Eg bryter slike reglar ofte sjølv (seinast i går) -- forskjellen er sjølvsagt at i motsetning til Don skriver eg både plot-idear og synopsis som må godkjennast av redaktøren før eg jobber vidare med dei, og på den måten blir eg retta på på eit langt tidlegare punkt i prosessen. Don jobber ikkje på same måte -- hadde han gjort det, hadde kanskje «Mynten» aldri blitt laga? Kven veit.

Uansett er det veldig lett å oversjå reglar ein ikkje omgås på dagleg basis, så eg trur ikkje at vi skal vera alt for sikre på at Don Rosa lagde denne historia for å ignorere Egmonts reglar, om det var det du meinte, Nils Petter.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

02.08.2008, 14:14

Nei, ikke FOR å ignorere reglene. Men kanskje han syntes ideen var så god og utfordrende at han bestemte seg for å ta sjansen.

Da jeg hadde kontakt med Egmont innprentet de VELDIG sterkt at en av de viktigste hensiktene med historiene i Donald-bladet er å eksponere hovedpersonene slik at de øker sine verdier som merkevarer. Det er vel derfor vi aldri ser en fortelling med nabo Jensen eller Kontorsen i hovedrollen. Synd, i grunnen.

Les Hakkum - Norges kuleste tegneserie.

Nils Petter
61 år, Moss

02.08.2008, 14:59

Hvor mange år var det Barks arbejdede for Western før han fik regelsættet for hvad serier måtte handleom udleveret? Jeg siger ikke at det samme er sket her, men overvej det evt. lige. Da Don lavede serien i 1994 havde han kun arbejdet for Egont i 4 år e.l.
Da han så var i kontakt med Picsou omkring pin-ups og Sharpie-serien, så tog han lige the Coin frem igen - og lavede så Attaaaaaack i tillæg.

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

03.08.2008, 10:24

Einig med AC. Vi har alle ulike oppfatningar om kva som er openbart, og det skal ikkje forbause med eit sekund om Egmont har tenkt slik at «dette med at kvar historie må ha ein figur i fokus er såpass openbart at vi trenger ikkje å nevne det for Don Rosa, han skjønner sikkert sånt». Og så laga han ei slik historie, og dei måtte beklage at dei ikkje var interessert i den.

Enkelte ting verker openbart for enkelte medan andre opplever det gjennom prøving og feiling. Sånn er det berre, og sånn er eg sikker på at vi alle har hatt det på jobben ein eller annan gong.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

03.08.2008, 15:01

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.