Andeby Online > Diskusjonsforum > Andeby etter Skrue
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Kristian Rødvand skreiv:
Vart nesten irritert over slutten eg og, men Chrisron har sjølvsagt rett. Eg trur bestemt at det er marked for eit blad om framtids-Andeby. Eg har ihvertfall ein drøm om det.
Send en epost til Egmont og foreslå denne idéen? 
Favoritter: Don Rosa / Floyd Gottfredson / Carl Barks / Romano Scarpa
"Jeg har på følelsen av at Mikke kan komme til å rote det til for meg. Neste gang må jeg være mer ... Overbevisende" -Spøkelseskladden (1939)
(Profil oppdatert.)
Jonas Larsen
17 år, Larvik
23.07.2006, 16:47

Ja, en veldig bra historie, skulle nesten tro den var inspirert av denne debatten her. Det eneste var at jeg syntes den ble litt for kort, en slik historie hadde gjort seg som en fortsettelseshistorie så den kunne brukt litt lengre tid på hva som skjedde i Andeby etter at Skrue forsvant.
- Natteravn
Natteravn
29 år, Ringerike
02.08.2006, 22:12

Kristian Rødvand skreiv:
Vart nesten irritert over slutten eg og, men Chrisron har sjølvsagt rett. Eg trur bestemt at det er marked for eit blad om framtids-Andeby. Eg har ihvertfall ein drøm om det.
Skulle tru at det er omtrent same marked som for "Mikke Krim" og "Fantonald"-bladene, og etter det (veldig grunnlause) inntrykket eg har fått meg gjekk/går vel ingen av dei seriane overmåte bra? Eit slikt blad vil vel appellere mest til lesarar som er eldre enn den jamne Donald-lesar men som samtidig fortsatt vel å gi Disney-blader ein sjanse framfor meir etablerte ungdom/vaksen-titlar, og det er vel ei relativt lita gruppe? Eller tek eg totalt feil?
Men personleg ville eg såklart elska eit slikt blad.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
02.08.2006, 23:37

Loke Aesir skreiv:
Kristian Rødvand skreiv:
Skulle tru at det er omtrent same marked som for "Mikke Krim" og "Fantonald"-bladene, og etter det (veldig grunnlause) inntrykket eg har fått meg gjekk/går vel ingen av dei seriane overmåte bra? Eit slikt blad vil vel appellere mest til lesarar som er eldre enn den jamne Donald-lesar men som samtidig fortsatt vel å gi Disney-blader ein sjanse framfor meir etablerte ungdom/vaksen-titlar, og det er vel ei relativt lita gruppe? Eller tek eg totalt feil?
Men personleg ville eg såklart elska eit slikt blad.
Fint å høyre at eg ikkje er eg ikkje er den einaste :-)
"Fantonald"-bladet is vel ut enno, så vidt eg veit, og det har no vore i salg i ein del år. Men kor høgt salstalet er i forhold til andre disneyutgivelsar skal eg ikkje uttale meg om. Sjølv likar eg bladet ganske godt.
At "Mikke Krim" gjekk inn kan eg ikkje fatte og begripe. Det er i mine auge noko av det beste som har kome ut av disneyseriar. Eg forstår berre ikkje kvifor det ikkje vart så populært at det fekk overleve. Er ikkje den gjevne disney/andeby-entusiast åpen for nye ting? Er han/ho så konservativ at det kun er det gode gamle som er bra nok? Eg håper ikkje det, for eg ynskjer meg djupt og inderleg utvikling av Andeby-universet.
Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!
Kristian Rødvand
23 år, Rana
03.08.2006, 01:32

Einig, Mikke Krim, og enkelte av dei eldste Fantonald-bladene (som for tida, som du nemner, gis ut, om enn i frykteleg maltrakterte nedklippa versjonar), har gitt meg nokre av dei absolutt sterkaste lesaropplevingane frå teikneseriar generelt og disneyseriar spesielt, nesten på linje med Barksklassikarar som "Gullhjelmen" og mine favorittar av Don Rosa.
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
03.08.2006, 01:45

Natteravn skreiv:
Ja, en veldig bra historie, skulle nesten tro den var inspirert av denne debatten her. Det eneste var at jeg syntes den ble litt for kort, en slik historie hadde gjort seg som en fortsettelseshistorie så den kunne brukt litt lengre tid på hva som skjedde i Andeby etter at Skrue forsvant.
Jeg er enig i at dette er en veldig bra historie, men så er da Lars Jensen også en solid forfatter og hyggelig mann. I den grad noen elementer trekker noe ned så er det dette med at bingen etter Skrues forsvinning ble angrepet av "forbrytere fra hele universet" og at Skue skulle ha "fosvunnet ut i galaksen". Jeg ser ikke bort fra at dette er noe Lars Jensen i større eller mindre grad er pådyttet fra oven. Alt i alt er dette selvsagt en historie jeg kommer til referere til i siste del av min serie om "Andebys Historie".
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Sigvald
41 år, Stavanger
04.08.2006, 00:40

Pådyttet frå oven? Kva får deg til å tru det? Eg har ikkje fått det inntrykket når eg har snakka med Lars om historia.
At Skrue har fiender som angriper pengebinga frå heile galaksen er ikkje noko nytt, såg du ikkje at Talkum Telehiv var teikna inn i den aktuelle ruta? (ein av dei få (men imponerande mange) referansene i historia som ikkje sikta til ei Barks-historie.) Og at Skrue skal ha forsvunne ut i galaksen på jakt etter mynten sin er vel ikkje så rart når mynten for alt det vi veit kan ha forsvunne nettopp dit, at Skrue kjenner ein kar som lager romskip på dagsbasis, og at dette blir omtalt i ei tidsepoke der eg går ut frå at romfart er langt vanlegare enn i dag. Dessutan,
SPOILER:
sanninga var jo at han faktisk hadde reist framover i tid,
og det er vel like realistisk som å reise ut i galaksen?
Skjønner ærleg talt ikkje kvar du ser at noko kan vera pådytta her. (Og det verker som om du har eit ganske forvridd syn på korleis forholdet mellom serieskapar og redaktør eigentleg fungerer. Det er langt vennligare enn du har inntrykk av, særleg i profesjonelle instansar som ECN.)
Så eg er ueinig med deg i at desse punkta trekker ned.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
04.08.2006, 00:48

Jeg er i gang med arbeidet med siste del av Andebys historie som fokuserer på Skrues bortgang (død/forsvinning) og forventede utviklingstrekk i Andeby etter dette. Så langt har jeg følgende historier/utgivelser som jeg har tenkt å henvise til i dette arbeidet:
Carl Barks: WDC 155-01 – "Some Heir Over the Rainbow" (1953)
Mazzanti/Gatto: I TL 309-A – "Donald i år 2001" (1961)
Tony Strobl: S 70192 – "The Greatest Prospector Of All!" (1971)
Carl Barks/Anderson/Vicar: D 6856 – "Go Slowly, Sands of Time" (1984)
Don Rosa: AR 103 – "Nobody's Business" (1987)
Don Rosa: "Whatever happened to Scrooge?" (Tegning fra 1991)
Meikle/Martinez: D 97104 – "Inside Out" (1998)
Lars Jensen: D 2005-070 – "Whatever Happened to Scrooge McDuck?" (2006)
Kom gjerne med flere forslag 
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
09.08.2006, 16:59

Sigvald skreiv:
Don Rosa: "Whatever happened to Scrooge?" (Tegning fra 1991)
[...]
Kom gjerne med flere forslag :-)
Hm, du burde vel titte på dei andre teikningane i same serie, kanskje du finner noko der? Lenge sidan eg har sett på dei, men ettersom dei alle spenner rundt same setning burde det vel gå an å finne noko brukbart der. Eg meiner, når du først har med fanteikningar så ...
Hm ... vi får vel eit glimt inn i korleis Andeby kan sjå ut i framtida i US 29 «Island in the sky»? Sjølv om det rettnok ikkje var meint å vera framtida, men rett og slett dåtidas 1960, viser jo historia at Andeby tydeleg er ein foregangsby på teknikk, vitskap og romfart, noko som garantert varer inn i framtida.
Og sjølv om tendensen seinare gav seg vil eg likevel anbefale ein titt på OS 1184 «Monsterville». Det var rettnok òg ei notidshistorie, men ...
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
09.08.2006, 17:56

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Hm, du burde vel titte på dei andre teikningane i same serie, kanskje du finner noko der? Lenge sidan eg har sett på dei, men ettersom dei alle spenner rundt same setning burde det vel gå an å finne noko brukbart der. Eg meiner, når du først har med fanteikningar så ...
Det er ikke en fantegning - i hvert fall ikke i forhold til min definisjon. En fantegning er en tegning som er laget til en gitt fan og utformet etter dennes ønske - normalt uten henblikk på publisering. Denne tegningen er, ut fra gitt utganspunkt, laget for et magasin med henblikk på publisering, og er dessuten basert på DRs eget syn i saken.
Forøvrig har jeg ikke det aktuelle bladet. Så med mindre disse andre tegningene også har funnet veien til internet så har jeg ikke mulighet for å se dem.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
09.08.2006, 23:36

Her sikta eg til den andre betydninga av ordet fanteikning -- ei teikning som er laga av ein fan beregna på andre fans. Det gjelder vel både Don Rosas teikning og dei andre teikningane i serien. (Ja, det er beregna på publisering, men i eit fantidsskrift, noko som strengt talt berre tyder at du har eit langt snevrare syn enn meg på kva ei fanteikning er.)
Forøvrig er vel ikkje så mykje av Don Rosas SYN lagt fram i denne teikninga. Den einaste konkrete detaljen som blir lagt fram her er vel fødsels- og dødsåret, og Don har jo seinare sagt at dette er detaljar han i ettertid angrer på at han la inn og at han difor trekker dei tilbake.
Det aktuelle bladet er vel relativt enkelt å få kjøpt? Meiner t.d. at du kan få tak i det på Tegneseriemuseet.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 09.08.2006, 23:43 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
09.08.2006, 23:42

Don har jo seinare sagt at dette er detaljar han i ettertid angrer på at han la inn og at han difor trekker dei tilbake.
Og hvor har du så det fra?
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
09.08.2006, 23:50

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
09.08.2006, 23:51

OK, når eg blar ser eg at det ikkje var det han sa. Beklager. Eg tenkte på alle dei gongene han har påpeika at denne teikninga blir fullstendig meiningslaus når ein ser den utanfor kontekst, og at han, sjølv om han i sitt private vesle eitt-hovud-store univers tenkjer på Skrue som død i 1967 og at han iallfall ville ha vore død lenge før i dag, er dette tal han på ingen måte nokon gong har ønska å tvinge på andre, og at han difor gong på gong har understreka at han aldri har meint å gå ut med ei slik overveldande teikning i ein annan samanheng enn å vere ei av mange vitseteikningar rundt same tema. Men han trakk det vel strengt talt aldri tilbake nei, så beklager.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin
Innlegget blei sist redigert 10.08.2006, 00:06 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
10.08.2006, 00:06

OK, når eg blar ser eg at det ikkje var det han sa. Beklager. Eg tenkte på alle dei gongene han har påpeika at denne teikninga blir fullstendig meiningslaus når ein ser den utanfor kontekst, og at han, sjølv om han i sitt private ... univers tenkjer på Skrue som død i 1967 og at han iallfall ville ha vore død lenge før i dag, er dette tal han på ingen måte nokon gong har ønska å tvinge på andre, og at han difor gong på gong har understreka at han aldri har meint å gå ut med ei slik overveldande teikning i ein annan samanheng enn å vere ei av mange ...teikningar rundt same tema. Men han trakk det vel strengt talt aldri tilbake nei, så beklager.
Godt, jeg skal nok få nevnt disse betraktninggene hans når jeg omtaler tegningen i den siste delen om Andeys Historie 
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 20.02.2007, 16:11 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
10.08.2006, 00:23

ei av mange vitseteikningar rundt same tema.
Artig uttrykk i forhold til den tegningen. Vitsetegning...
Tommy
25 år, Odda
10.08.2006, 01:37

Eg valde det ordet utelukkande fordi Don sjølv har sagt at «I never suspected that this one cartoon would be lifted out of this magazine humor feature».
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
10.08.2006, 09:29

Dette blir vel bumping, men eg føler at det var på sin plass å linke til denne Donald.no-artikkelen her.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
19.07.2008, 18:11

Må si at mange av disse "Visste du at"-artiklene er spennende lesing! Donald.no er faktisk begynt å bli ganske bra, selv om det selvsagt ikke er alt som passer helt for oss "voksne".
Tommy
25 år, Odda
19.07.2008, 20:09

Tommy skreiv:
Må si at mange av disse "Visste du at"-artiklene er spennende lesing! Donald.no er faktisk begynt å bli ganske bra, selv om det selvsagt ikke er alt som passer helt for oss "voksne".
Litt tåpelig at de ikke tar med Don Rosas klassiske tegning av Skrues grav: "Whatever happened to $crooge" som viser at Skrue døde i 1967. Det er vel neppe noen som mener at Don Rosa har mindre troverdighet enn Lars Jensen & Co?
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
41 år, Stavanger
23.07.2008, 19:52

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.