Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Andeby etter Skrue

Andeby Online > Diskusjonsforum > Andeby etter Skrue

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Grunnen til at akkurat Minni er så egna som forteller er at ho er innsiktsfull men relativt nøytral - Minni har ingen personleg agenda. Hennar uttalelsar vil vere farga av journalistisk objektivitet men samtidig kunne ha små nyansar av hennar personlege meining tillagt. Det er ein karakter lesaren kjenner, og lesaren vil sette lit til kva ho seier og interessere seg for kva ho meinar langt meir enn dersom tilsvarande informasjon blir gitt over anynome tekstboksar.

For ikkje å snakke om at det vil gi oss ein unnskyldning til å la henne iskaldt avslutte reportasjen om Mikkes død før me (som einaste gong i løpet av heile serien) ser henne i studio i staden for via tv-skjermen, der ho kollapser i gråt i det kameraene slås av.

Elise skreiv:

Letti blir parkeringsvakt og skriver hver dag ut parkeringsbot til Svartepetter (han lærer seg aldri å parkere på riktig vis)

Å sei at eg elskar denne idèen ville vore ein kraftig underdrivelse... ser for meg Letti som ein gjengåande bifigur i det kapittelet/dei kapitlene Svarte-Petter blir sentral i, som igjen og igjen går forbi Rådhuset og klistrar ei parkeringsbot på Svarte-Petters limo. :D

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

11.10.2005, 00:56

Kristian: Forteljingsoppbyggingsmessig vil eg nok hevde at det beste vil vera å _ikkje_ røpe kva som skjer med Skrue. La det vera eit ubevart spørsmål gjennom heile historia, som ingen av figurane - ikkje eingong lesaren - veit svaret på. Dersom Skrue reiser til Dawson (og eg er ikkje 100 % sikker på at det var slik han forsvann), bør det ikkje hintast så kraftig om det.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.10.2005, 11:52

Når eg tenkjer meg om, så trur eg nok du har rett. Då vil eg forandre mitt forslag til start:

Prolog: Det eg fyrst foreslo som kapittel 2.

Kapittel 1: Det eg fyrst foreslo som kapittel 3, minus den delen med Skrue i flyet.

Eg må berre spørje, Olaf: trur du verkeleg du klarar å overtale Egmont??

Då eg va liten og lite visste
Då fekk eg tak i ei Donald-bok
Eg las den ut heilt til det siste
og plutseleg vart eg klok!

Kristian Rødvand
23 år, Rana

11.10.2005, 18:46

Nei, det trur eg ikkje.

Men det skal vel ikkje stoppe meg i å prøve? :-)

Må berre bli hundre gonger så populær som Don Rosa først, slik at eg blir så viktig for forlaget at eg kan vise dei noko slikt utan å bli motteke med ein kanon frå boerkrigen.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

11.10.2005, 18:50

Hehehehe, vel, ein anti-tregheitspistol burde fikse det problemet.

Men, "alternativ univers"-opplegget der reglane er litt annleis enn i dei ordinære historiane er det jo presedens for - om ikkje i like stor grad som dette. Eg tenkjer då særleg på dei italienske Fantonald-seriane og "Mikke Krim" som i alle fall for meg pressa grensene for kva Disneykarakterar kunne brukast til i ein gledeleg retning.

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

11.10.2005, 19:27

Jeg vet at det helst ikke skal avsløres hvor Skrue blir av, men jeg fikk en liten idé:
Skrue oppsøker Petter Smart for å få låne hans tidsmaskin. Han skal selvfølgelig på sine eldre dager prøve å finne igjen sin ungdoms kjærlighet. Petter begynner å bli senil, og glemmer helt at han har sendt Skrue tilbake i tiden, og dermed trenger vi ikke å ta livet av han! Da kan det jo en gjennomgangsgag at Petter husker at han har glemt noe, men ikke hva....
Var ikke det en ganske god idé da?

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

24.11.2005, 23:18

Jeg forestiller meg at fetter Anton ved hjelp av hellet sitt tar Skrues rolle, men at hans hell og lykkeskillingens blir en ulykksalig kombinasjon og at han dermed skyves ut av det gyldne kontoret igjen. :-)

Solveig
32 år, Trondheim

24.11.2005, 23:28

Elise skreiv:

Hetti arver gården til Bestemor Duck...

Her er du nok på kant med arveloven. Hetti er IKKE etterkommer etter Bestemor Duck og kan kun "arve" gården dersom Bestemor Duck testamenterer den til henne og Bestemor Ducks rettmessige etterkommere samtidig sier fra seg åseteretten. USA har nok ingen odelsrett slik vi er vant til.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

25.11.2005, 01:52

Sigvald, her er du på kant med Tegneserieloven: Alt går an bare manusforfatter sier at det skal være sånn.

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

25.11.2005, 02:59

Sigvald skreiv:

Her er du nok på kant med arveloven. Hetti er IKKE etterkommer etter Bestemor Duck og kan kun "arve" gården dersom Bestemor Duck testamenterer den til henne og Bestemor Ducks rettmessige etterkommere samtidig sier fra seg åseteretten.

... og dermed forklarte du på ein glimrande måte korleis dette _ikkje_ er på kant med arveloven. :-)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

25.11.2005, 05:31

Å, gjorde han det? Når vart Hetti Bestemors store favoritt, Olaf?

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

25.11.2005, 15:11

Kan jo vera at Hetti er den einaste som er //interessert// i å overta garden til Bestemor.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

25.11.2005, 15:26

Loke Aesir skreiv:

Å, gjorde han det? Når vart Hetti Bestemors store favoritt, Olaf?

Vi veit vel strengt talt alt for lite om forholdet mellom Hetti og Bestemor til å seie noko klart om det? :-) Og uansett er det vel såpass «lenge til» Bestemor dør at mykje kan skje før det?

Men eg seier ikkje at det er kjempesannsynleg. Eg seier berre at det ikkje er på kant med arvelova.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

25.11.2005, 15:36

Nei, det er det åpenbart ikkje. Men at me ikkje har sett noko særleg om det tyder vel at det ikkje er noko særleg å sjå?

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

25.11.2005, 15:45

Einherje skreiv:

Sigvald, her er du på kant med Tegneserieloven: Alt går an bare manusforfatter sier at det skal være sånn.

Kan ikke si at jeg noen gang har hørt om noen slik lov, og uansett virker det ikke smart å basere seg på en slik filosofi. Det som har gjort Lo$ så populær og annerkjent er jo nettopp det faktum at denne er basert på grundig research og sunn logikk.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

25.11.2005, 18:15

Sigvald skreiv:

Det som har gjort Lo$ så populær og annerkjent er jo nettopp det faktum at denne er basert på grundig research og sunn logikk.

Grundig research, han har ikkje eingong fått med seg at Theodore Roosevelt ikkje hadde hundenese :-) Dessutan finn deler av handlinga stad i ein by kalt «Andeby», ein by som alle mine atlas og kart hevder at IKKJE eksisterer! :-)

Innlegget blei sist redigert 25.11.2005, 19:07 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

25.11.2005, 18:29

Olaf Solstrand skreiv:

Grundig research, han har ikkje eingong fått med seg at Theodore Roosevelt ikkje hadde hundenese :-)

Det har han faktisk, han innrømmer at det nok kanskje var ein liten friheit han tok i hans kommentarer til Lo$. ;-)

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

25.11.2005, 19:07

OK. Vil det seie at det er heilt kosher å ta seg alle fridomane ein vil dersom ein skriver ein kommentar der ein nemner at ein veit at dette er fakta men veljar å ignorere det?

Minner veldig om Tegneserieloven i mine øyre.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

25.11.2005, 19:10

Olaf Solstrand skreiv:

OK. Vil det seie at det er heilt kosher å ta seg alle fridomane ein vil dersom ein skriver ein kommentar der ein nemner at ein veit at dette er fakta men veljar å ignorere det?

Såklart ikkje. Eg berre påpeika at din påstand om at han ikkje visste om at Roosevelt ikkje hadde hundenase var feilaktig, konklusjonene og påstandene dine utover det stilte eg ikkje spørsmålsteikn ved. ;-)

- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

25.11.2005, 19:11

Sigvald skreiv:

Elise skreiv:

Hetti arver gården til Bestemor Duck...

Her er du nok på kant med arveloven. Hetti er IKKE etterkommer etter Bestemor Duck og kan kun "arve" gården dersom Bestemor Duck testamenterer den til henne og Bestemor Ducks rettmessige etterkommere samtidig sier fra seg åseteretten. USA har nok ingen odelsrett slik vi er vant til.

OK... Guffen brekker lårhalsen og flytter til en søster av seg i Gåsevik. Siden Bestemor trenger hjelp på gården setter hun inn en annonse i Andebyposten. Hetti svarer på denne annonsen og kommer til gården hvor hun i Bestemors siste år legger ned en stor innsats. Så stor at Bestemor finner det best, siden INGEN av hennes direkte etterkommere ønsker å overta gården, å testamentere alt til Hetti...
Fornøyd nå?

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

25.11.2005, 19:18

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.