Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Hva kjøper/abonnerer du på?

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hva kjøper/abonnerer du på?

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5

Jeg tenkte jeg skulle lage en tråd der alle sier hva de kjøper eller abonnerer på av Donald Duck blader/bøker.
Som f.eks. Donald Duck & co, Donald Pocket, Hall of Fame, De komplette årgangene osv.

Selv abonnerer jeg på Donald Duck & co og De komplette årganger.

Sigurd
18 år, Sandefjord

15.06.2004, 20:40

Eg abonnerar på Donald-bladet og Hall Of Fame. Storfornøgd med begge deler.
Forresten: Ein kan vel ikkje abonnere på Donald Pocket, så vidt eg veit..?

«Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST...»

-Frank Zappa - 1940-1993. Eit stort tap.

Jørn Inge Frostad
19 år, Vestnes

15.06.2004, 20:48

Jørn Inge Frostad skreiv:

Eg abonnerar på Donald-bladet og Hall Of Fame. Storfornøgd med begge deler.
Forresten: Ein kan vel ikkje abonnere på Donald Pocket, så vidt eg veit..?

Jeg skrev kjøpe også.

Sigurd
18 år, Sandefjord

15.06.2004, 20:50

Selv abonnerer jeg på DD&Co og "De komplette årgangene".

I tillegg kjøper jeg Donald Pocket, Skrue Pocket, Mammutbøker, Fantonald og Julehefter/Julepocketer.

Jeg kjøper også mye annet (som ikke har med Donald å gjøre), men det faller vel utenom denne tråden her.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

15.06.2004, 21:16

Abonnerer kun på Hall of Fame.

Det er forferdende å reflektere over hvordan et enkelt, ubetenksomt ord kan føre til katastrofe somme tider.

~P.G.W~

Lillegull
28 år, Grimstad

15.06.2004, 21:24

Donald-blader/bøker?

Donald Duck & Co
Donald Pocket
De Komplette Årgangene

Yup.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

15.06.2004, 21:40

Abonnerer på Donald Duck & Co + Hall of Fame.

o, skjenk meg en grav - i det isgrønne hav! La bølgene kvele min gråt...

Don Martin
22 år, Rana

15.06.2004, 23:41

Jeg abonnerer på amerikanske blader med Don Rosa. Jeg kjøper DD&co hvis det inneholder Rosa, og i de tilfellene det ellers virker interessant (takk AOL). Jeg skulle nok ønske å kunne kjøpe mer, men for tiden sier lommeboken min "stopp". Heldigvis kjøpte jeg store deler av Carl Barks Library in Color da ønonomien var hakket bedre, og dette gjør at min Barks-samling er så og si komplett. Takk og lov for det, ellers måtte jeg solgt både lunge og ...øh... hjerte...

Geir J. Netland
http://skurkestreker.com

NetlAnd
36 år, Sokndal

16.06.2004, 01:53

et og annet donald blir det jo, og jeg liker godt å kjøpe gamle blader fra 70-tallet for å fylle huller i samlingen min. ellers er jeg nesten i mål med walt disney's godbiter/klassikere - mangler kun 3 numre: 3 (bambi), 5 (askepott) og 6 (alice i eventyrland). (si ifra hvis du har de og kunne tenke deg å selge.)

Jeg vil leve farlig! Føle blodet rulle vilt gjennom årene! Tokke-tokke-tokk!
-Klara Ku, DD 2/78

gaute hjartåker
32 år, Stord

16.06.2004, 02:00

(de amerikanske disney-utgivelsene er forresten ganske lekre, spesielt de 64-siders-heftene - skulle ønske de norske så slik ut...)

Jeg vil leve farlig! Føle blodet rulle vilt gjennom årene! Tokke-tokke-tokk!
-Klara Ku, DD 2/78

gaute hjartåker
32 år, Stord

16.06.2004, 02:02

Av Donald relaterte ting abonnerer jeg på

Hall of Fame
De komplette årganger
Uncle Scrooge
Walt Disney's Comics and Stories

Sverre Amundsen

Sverre
37 år, USA

16.06.2004, 04:03

Jeg abonerer på Donald Duck & co, kjøper alle donaldpocketene som kommer ut, inkludert julebøker, jubileumsbøker,mikke krim, ska begynne å abonere på hall of fame, kjøper skruepocket nå og da, og ellers så har jeg et par fantonaldblader også.....

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

16.06.2004, 09:12

Abonnerer: Anders And & Co., Witch, årgangsbøgerne
Nørd-nyt og Strip! (to danske fanzines)
Får via Fantask: Uncle $crooge, WDC, Donald Duck and friends, Mickey Mouse and friends + særudgivelser, men ikke deres pocket.
(Fik også Asterix den komplette samling og Stålanden/Fantonald af denne vej mens de udkom)
Køber Jumbobogen, Anders And Ekstra, Fra alle os til alle jer (jule-pocket), Hall of fame,

Rappet, kuriren og kvacket tæller vel også med omend det er mere via medlemskab end abonnement.

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

16.06.2004, 10:32

Vel, for eit par-tre år sidan kjøpte eg Donald Pocket fast, og for mange, mange år sidan masa eg vel til meg Skrue Pocket på nærmast fast basis, men eg har ikkje kjøpt desse sidan slutten av nitti-talet.
Abonnerar på Donald Duck og Co og Hall of Fame, og av andre Disneytitlar kjøper eg Fantonald (og byrja nyleg att med denne, hadde ein periode i haust/vinter då eg droppa den)
Kjøper så mange andre blader at eg har ikkje råd til meir. :(

"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria

Loke Aesir
23 år, Vik

16.06.2004, 11:19

Abonnenerer på:
Hall of Fame
De komplette årganger

Kjøper fast:
Donald Duck & Co
Julehefter

Har kjøpt (bl.a.):
Carl Barks Library In Color
Endelig tilbake
Jubileumsbøkene

Har delvis kjøpt (bl.a.):
Walt Disneys klassikere/godbiter
Beste historier fra Donald Duck & Co
Jeg-bøkene

"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"

Lars Martin
Stranda

16.06.2004, 11:55

Abonnerer på De komplette årganger og Hall of Fame. Dessuten lot jeg meg lokke av Egmonts tilbud på Donald Duck & Co i et halvt år for halv pris, så jeg venter fortsatt på det første bladet i posten.

Det finnes 10 typer mennesker:
De som kan det binære tallsystemet, og de som ikke kan det.

Arnstein
28 år, Klepp

16.06.2004, 12:00

- Abonnerer på De Komplette Årganger

- kjøper Donald Duck & co hver uke, fikk bladet i posten før... men isje nå lenge ;)

- kjøper fast Donald Pocket hver mnd og Mammutbok hver år, pluss sånne tykke pocketer som f.eks "i Rampelyset" og andre sånne pocketer =) (men mangler Mammutbok 7 :oops:)

- Aragorn, the King -

Aragorn
25 år, Stavanger

16.06.2004, 14:21

Sverre skreiv:

Av Donald relaterte ting abonnerer jeg på

Hall of Fame
De komplette årganger
Uncle Scrooge
Walt Disney's Comics and Stories

Vet du om de sender Uncle Scrooge til Norge?

Jeg kjøper Donald Duck & Co noenlunde fast, og en og annen bok når økonomien tillater det. Vurderer Hall Of Fame.......

Opp det titter blomster små, sola ler på himlen blå - blå - så små. ... Hm.. Humla snurrer, hanen galer - vakkert synger alle svaler. Hør lerka jubler - og flott den svinger - seg i det blå, på de lette vinger..

luredan
23 år, Bergen

16.06.2004, 16:34

Hvis du mener det amerikanske Donald-bladet fra Gemstone, som kommer ut en gang i mpneden (vet ikke om det er dette det er snakk om), så spørs det. En bekjent av meg prøvde å abonnere på disse, men fikk svar tilbake at de ikke ville ta imot abonnement fra utlandet. Men jeg har forøvrig sett dem på Avalon.

"Milde Mads! Jeg er i det røde flanellsundertøyet mitt!"

Lars Martin
Stranda

16.06.2004, 17:35

Tenkte på de, ja. Får ta en titt på Avalon.

Opp det titter blomster små, sola ler på himlen blå - blå - så små. ... Hm.. Humla snurrer, hanen galer - vakkert synger alle svaler. Hør lerka jubler - og flott den svinger - seg i det blå, på de lette vinger..

luredan
23 år, Bergen

16.06.2004, 17:58

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.