Hugs meg

Registrer ny brukar

Siste oppdatering:

Walt Disney Studios feirer Donald i Bergen

Hvorfor lekene ikke vil forsvinne med det første

Andeby Online > Diskusjonsforum > Hvorfor lekene ikke vil forsvinne med det første

Gå tilbake til forumoversikta ...

Les denne saken. For det første en litt artig historie, og for det andre ganske oppsiktsvekkende at en Donald-leke kan bli ansett som farlig våpen. Og for det tredje: legg merke til det faren til Oscar sier: "For ham så er det ofte lekene og ikke bladet som er det viktigste." Kanskje ikke så overraskende at mange av de Donald-bladene som blir solgt blir det bare på grunn av plastlekene som følger med. Og dermed også ganske sannsynlig at de vil fortsette å være en del av Donald ganske lenge ennå...

Tommy
Tommy

26 år, Odda

07.07.2009, 09:40

Eg synest at det er fascinerande at leikane har blitt så mykje mindre lagt vekt på i det siste. I butikken dekker den framleis bladet, såklart, men den nevnast ikkje på framsida, eller på neste uke-sida, eller nokon annan stad i bladet.

Personleg gjer det meg ingenting at leikane følger med. Eg har søppelbøtte heime og har lært meg korleis ho virker. Og blir dei for plagsomme, ringer eg Egmont og ber dei om å slutte å leggja ved leiker i abonnementet mitt.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand

28 år, Ski

07.07.2009, 14:17

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Personleg gjer det meg ingenting at leikane følger med. Eg har søppelbøtte heime og har lært meg korleis ho virker. Og blir dei for plagsomme, ringer eg Egmont og ber dei om å slutte å leggja ved leiker i abonnementet mitt.

Personlig gjør det meg ingenting heller. Men for miljøet og planeten vår er det jo litt dumt.

Tommy
Tommy

26 år, Odda

07.07.2009, 14:52

Jeg synes faren til Oscar kunne ha gått i leketøysbutikken og kjøpt en leke med litt mer kvalitet til ham istedet. Da hadde de dessuten sluppet å få det tullete bladet med på kjøpet.

Frodo
Frodo

30 år, Notodden

07.07.2009, 17:26

Det er eit spørsmål om tilgjengelegheit. Donald og Pondus vil alltid selge betre enn seriar ein må gå på Outland eller Tronsmo for å få tak i, og på same måte vil leikar som er tilgjengeleg i alle landets kioskar og butikkar (med nytt utval kvar veke) selja betre enn leikar ein berre får tak i i leikebutikkar.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand

28 år, Ski

10.07.2009, 20:20

Eh. Er det berre her i byen at leikene faktisk har forsvunne?

Har vore innom mellom fem og ti ulike daglegvarebutikkar i dag. I samtlege stod donaldbladet i hyllene utan plast, og dermed òg utan leike. Alt som stod der var sjølve bladet. Har sett det tidlegare denne veka òg. Lurte på om leiken hadde blitt trukke tilbake, men såg på ein butikk at neste vekes blad, som låg i ei korg klar til utsetting, òg mangla leike, så det er ikkje berre nr 28 det gjelder heller.

Samtidig kjem leiken i abonnementet ... Og det var då same blad pappaen til Oscar kjøpte på Flesland, innbiller eg meg, så dette kan umogleg vera landsdekkjande. Likevel er det tilfelle for vanvittig mange butikkar her oppe, så det er ikkje noko ein enkelt forhandlar har funne på heller.

Fleire som har sett donaldbladet utan leike i butikkhyllene dei siste vekene?

Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand

28 år, Ski

11.07.2009, 21:09

Eg har ikkje sjekka butikkane her, men eg har høyrt at ein skulle prøve å sende ut bladet utan vedlegg i nokre av dei nordlegaste fylka for å sjå kva som skjedde med salstala.

Eirikb
Eirikb

11.07.2009, 21:14

..Fleire som har sett donaldbladet utan leike i butikkhyllene dei siste vekene?

Nei, dessverre. Mitt eks. er buklete etter vedlegget.

51 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
Øyvind Braaten

51 år, Sarpsborg

12.07.2009, 11:22

Her i Trondheim var bladene i hvert fall fremdeles som vanlig pakket inn i plast sammen med en stor, bladkrøllende plastklump.

Eirikb skreiv:

Eg har ikkje sjekka butikkane her, men eg har høyrt at ein skulle prøve å sende ut bladet utan vedlegg i nokre av dei nordlegaste fylka for å sjå kva som skjedde med salstala.

Aha! Det forklarer hvorfor bladene har vært så behagelig frie for informasjon om lekene i det siste.

Men det virker litt underlig at samme blad selges (formodentlig til samme pris) med og uten leke forskjellige steder. Nå kan man selvsagt være uenige om hvorvidt bladet er verdt mer med eller uten leke, men dette kan uansett oppfattes som en smule urettferdig.

Hofstadter's Law: "It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law". (Douglas R. Hofstadter)

Øystein Skartsæterhagen
Øystein Skartsæterhagen

25 år, Trondheim

12.07.2009, 23:23

Selvsagt er bladet vært mer uten plastdingsen! Uten kan man finne flere blader i NM, mens med er bladet som regel i FN eller VG, hver gradering ned halverer verdien. :-)

51 År. Anbefales: MIRANDA av Inkalill

Øyvind Braaten
Øyvind Braaten

51 år, Sarpsborg

13.07.2009, 08:38

Har avbestilt vedlegget, men enkelte ting kan være aktuelt å bestille separat, (som f.eks. årskalenderen).

"På Vossevangen der vil eg bu. Der går kvar ungkar i blanke sko, og med ein sylvknapp i trøya!"

Christer
Christer

17 år, Bærum

13.07.2009, 10:05

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Merkelappar

vedlegg

Andeby Online er © Solstrand Tekst og Bobler. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand. I redaksjonen: Kristin Cecilia Saue Romundset.
Dersom du mot formodning skulle finne bilete av Disney-figurar på sidene er desse © DISNEY og brukt anten med løyve eller i samsvar med norsk åndsverkslov.