Andeby Online > Diskusjonsforum > DD&Co - Julehefte i bokform?
Gå tilbake til forumoversikta ...

Siden 1998 har vi fått gjenopptrykk av gamle DD&Co i serien "DD&Co De komplette årgangene". Gamle Skrue-hefter gjenutgis i Skrue Pocket og Nylig har Egmont også lansert en nyutgivelse av DP med stive permer. Det er dog en serie jeg stadig savner i bokform: DD&Co julehefte.
I henhold til COA er denne serien utgitt i Norge siden 1968 - dog kun med gjenopptrykk av gamle hefter siden 1999. Dessverre er det ikke de eldste heftene som blir gjenopptrykt (selv om det første gjenopptrykket selvsagt var svært velkomment for alle som liker Don Rosa).
I henhold til COA ble samme serie utgitt i Danmark (under navnet Mandelgaven) fra 1961 til 2000. Noen som vet hvorfor, gitt den norske Juleheftekulturen, at det gikk hele 7 år før denne serien også kom til Norge?
I Sverige ble Glada Julparaden utgitt fra 1975-1992.
En eventuell bokserie bør med andre ord følge den danske serien som er mest komplett. Noen som vet om noe slikt er aktuelt? Tilsvarende er i hvert fall gjort med gamle Stomperud-julehefter.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 31.08.2008, 16:10 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
31.08.2008, 16:09

Eg ser umiddelbart eitt stort problem med å skulle samle desse heftene i bokform: Utgivingshyppigheit. Eg innbiller meg at det er ganske få som er interessert i å lese julehefter utanfor juleheftesesongen, så dersom ein skulle gi ut julehefter i bokform burde ein halde utgivelsene til november/desember. Og isåfall kan ein ikkje gi ut meir enn ei, maks to, bøker i året. Då blir det vanskeleg å oppretthalde interessa for bokserien, iallfall dersom ein prøver å selge det som abonnement.
Ein annan ting er nostalgifaktoren. Dersom ein skal trykke opp julehefter frå sekstitalet på nytt, er det nok stort sett nostalgikarane som kjøper dei -- og nordmenn flest er sannsynlegvis ikkje særleg nostalgiske etter hefter som berre er utgitt i Danmark.
Men alt dette er berre tankar og spekulasjonar, og eg veit absolutt ingenting om korvidt noko slikt er planlagt. Eg ser berre for meg at det kan by på problemer å gjennomføre noko slikt.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
31.08.2008, 16:54

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Eg ser umiddelbart eitt stort problem med å skulle samle desse heftene i bokform: Utgivingshyppigheit. Eg innbiller meg at det er ganske få som er interessert i å lese julehefter utanfor juleheftesesongen, så dersom ein skulle gi ut julehefter i bokform burde ein halde utgivelsene til november/desember. Og isåfall kan ein ikkje gi ut meir enn ei, maks to, bøker i året. Då blir det vanskeleg å oppretthalde interessa for bokserien, iallfall dersom ein prøver å selge det som abonnement.
Bøker kan selges i bokhandlere og Narvesen også. Gullbøkene er forøvrig et godt eksempel på en serie med en bok i året. Jeg tror at en slik årlig bok hadde havnet under en del juletrær.
Ein annan ting er nostalgifaktoren. Dersom ein skal trykke opp julehefter frå sekstitalet på nytt, er det nok stort sett nostalgikarane som kjøper dei -- og nordmenn flest er sannsynlegvis ikkje særleg nostalgiske etter hefter som berre er utgitt i Danmark.
Kanskje ikke, men mange donaldister er komplettister. Jeg går ut fra at også du, rett som det er, er interessert i stoff som ikke er utgitt i Norge?
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 31.08.2008, 17:58 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
31.08.2008, 17:58

Sigvald skreiv:
Kanskje ikke, men mange donaldister er komplettister. Jeg går ut fra at også du, rett som det er, er interessert i stoff som ikke er utgitt i Norge?
Det finst mange typer komplettistar, men eg skjønner ikkje heilt kva type komplettistar du sikter til her.
For fantastiske seriar som Asterix, Blueberry, Sprint, Spirit og så bortetter vil vel dei fleste komplettistar ønskje seg seriar som inneheld alt som er laga av serien uavhengig av korvidt det eksisterer på norsk eller ikkje. Men serien det er snakk om her, Donald Duck, er ein serie det eksisterer så mykje av at dei aller færraste vil ha eit reelt mål om å samle alt som nokon gong er utgitt av den.
Hadde det vore snakk om å samle verker av ein bestemt serieskapar her, slik det er i Carl Barks Samlede Verk eller Don Rosa Library, hadde det definitivt vore ettertrakta å gi ut alt, uavhengig av korvidt det eksisterte på norsk eller ikkje. Men juleheftene er som dei fleste andre Disney-utgivingar ei salig blanding av ei rekke ulike serieskaparar av ymse kvalitet.
Så då sit ein igjen med ein type komplettistar: Dei som ønskjer å samle ein bestemt *utgivelsesserie*, i dette tilfellet juleheftene. Men eg klarer ikkje å sjå for meg at så mange av desse komplettistane tenker slik at dei i tillegg til den serien dei faktisk ønskjer å komplettere er nøydt til å ha alle tilsvarande seriar i andre land.
Eg trur at dersom ein slik serie skulle bli oppretta, hadde den appellert til nostalgikarar og komplettistar, men eg tviler sterkt på at ein hadde klart å overbevise komplettistane og nostalgikarane om at dei trenger alt som er utgitt av Anders Ands mandelgave.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
31.08.2008, 19:42

Hvis en først skal være kultursnobb og brese seg med innbundne donaldutgivelser i bokhyllen så burde vel Walt Disney Månedshefte være neste utgivelse ut i en slik serie ??
Jeg kommer garantert ikke til å kjøpe den heller, ennå det er nostalgisk mye bra ItalioDonald i de utgivelsene der.
En innbunden utgave av juleheftene ville uansett ikke passet noen av mine bokhyller
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
45 år, Trondheim
31.08.2008, 23:31

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.