Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Freddy Milton til Raptus

Andeby Online > Diskusjonsforum > Freddy Milton til Raptus

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Gidder ikkje å klippe og lime, men min Raptus-rapport ligger her. Det er òg andre blogginnlegg om Raptus på nettserier.no, av andre forfattarar. For bilder frå helga anbefaler eg raptus.no.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.09.2008, 12:09

Guffen Delbekk skreiv:

Det kommer, det kommer :-)

Og som vi gleder oss!!! ;-)

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

15.09.2008, 16:30

I sin Raptus-blogg skriver Olaf:

Mitt Raptus-eventyr starta i mai/juni, trur eg. Omtrent på den tida sendte eg ein e-post til Raptus og nevnte at dersom dei var interesserte i det kunne eg godt stille på programmet i år. Eg slengte inn ein notis om at eg skulle til Raptus uansett sånn at dei ikkje trengte å spandere fly og hotell på meg...

Hadde jeg vært AC hadde jeg blitt temmelig skuffet over å lese dette. Da jeg tidlig i denne tråden foreslo at de to kunne treffes på Raptusfestivalen i år - brukte Olaf nettopp økonomi som begrunnelse for at han var svært usikker på om han skulle til Raptus. Når han så ombestemte seg (hvilket han selvsagt har lov til) burde han IMO i det minste orientert AC om dette. Olaf skriver også at han er opptatt av å møte andre "serieskapere". AC er således kanskje ikke interessant nok???

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 16.09.2008, 08:53 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

16.09.2008, 08:50

Ettersom AC aldri har gitt uttrykk for at han faktisk tenkte seg på Raptus i år, ser eg ikkje problemet ditt, Sigvald. Det er ingenting på gjestelista som eg kan skjøna at det er verdt å reise frå Danmark til Bergen for. Eg er interessert i å treffe AC sjølv, han er sikkert ein koseleg kar, men eg hadde aldri gidda å reise heilt til Bergen for å treffe han, og då ser eg ikkje for meg at han gidder det same heller.

Og sjølv om eg kontakta Raptus allereie i slutten av juni, bestemte eg meg ikkje endelig for å faktisk dra på festivalen før eg bestilte flybilletten, og det gjorde eg lenge etter at AC hadde sagt klart og tydeleg frå at han ikkje kom.

Hadde AC dratt til Raptus, hadde eg sjølvsagt hilst på han der, men det verka openbart for meg at AC ikkje hadde planer om å reise på Raptus, så kvifor skulle eg opplyse han om korvidt eg hadde tenkt meg dit eller ikkje?

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Skriver flytande fjøslatin

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

16.09.2008, 10:34

Uden at ville afgøre hvorvidt jeg er interessant eller ej, vil jeg understrege at datoen 13. september netop i lang tid var booket i min kalender. En raptus-festival med navne som jeg kan møde ved andre lejligheder var ikke nær så vigtig som lokal promovering af forening på Aalborg Hovedbibliotek.
Jeg noteterer i øvrigt at festivalen har oprettet en profil på flickr, hvor der ligger over 700 billede. http://www.flickr.com/photos/30475231@N06/
(Med tiden går jeg ud fra at billederne får titler og/ eller captions og tags så vi der ikke var med kan se hvem der er på bilelderne. Milton genkender jeg dog - skulle du finde et med dig selv på, så smid lige et link her - eller via pm)

Remember: It all started with a mouse

AC
29 år, Danmark

16.09.2008, 16:00

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.