Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Min Donaldside med forum og greier!

Andeby Online > Diskusjonsforum > Min Donaldside med forum og greier!

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

MatsGull skreiv:

Jeg har ikke tatt steget og registrert meg, så MatsGull på V-vidveis forum må enten være en Mats Gulliksen eller rett og slett en rakker.

...eller for å si det på norsk i stedet for nederlandsk... en skikkelig Fant!

www.kelpie.no/tommy - Bloggen min!

Tommy
24 år, Odda

06.10.2007, 23:18

Olaf Moriarty Solstrand skreiv (min utheving):

Dei tretti registrerte brukarane som står på medlemslista akkurat no er V-vidvei, tvidvei, Agnete, Olaf, DonaldD, Eirikb, chrisron, anden, solstrand, Donald, Adele, wilfu, Sigvald, Diff, Drikaton, MikroMidas, KlodrikFB, MatsGull, Admin, Adamant, bingo, Tommy, Grøsfjeld jr., Anonym, Grøsfjeld sr., Guffen Delbekk, Azzout, Whitesand, Karamell og GPLongford.

Jeg føler meg beæret! :-D

Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist

- Det Gode Selskap -

http://www.dingus.be

Guffen Delbekk
23 år, Halden

06.10.2007, 23:52

Jeg er meg. Jeg registrerte meg 2. okt. og jeg tror trollingen startet tidligst 3. okt. , så de som registrerte seg før det tror jeg hvertfall er ekte vare. (Men det er jo bare 7 av 30)

ばか! (Baka!)

Chrisron
31 år, Tønsberg

06.10.2007, 23:56

Jeg har heller ikke registrert meg. Men jeg har ikke kopibeskyttet nicket, så jeg kan egentlig ikke klage.

Drikaton.

Guffen D. - sannsynligvis den morsomste skribenten i nyere, norsk nett-donaldisme

Drikaton
45 år, Nittedal

06.10.2007, 23:56

Tommy skreiv:

MatsGull skreiv:

Jeg har ikke tatt steget og registrert meg, så MatsGull på V-vidveis forum må enten være en Mats Gulliksen eller rett og slett en rakker.

...eller for å si det på norsk i stedet for nederlandsk... en skikkelig Fant!

Så visst! Eller fant, for å si det på norsk i stedet for tysk ;)
(Så "rakker" er nederlandsk? Kommer det av "krentekakker"?)

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
20 år, Kongsvinger

07.10.2007, 00:01

Jeg har heller ikke registrert meg der inne, så noen er tydeligvis ute og har det moro her.
Synd for v-vidvei, med slike falske kontoer, og for mitt nick, dersom noen finner på noe ufint i mitt navn...:'-(

"Barometeret faller, Onkel Donald"
"Så spikre det opp igjen, jeg kan ikke gjøre alt her ombord"

whitesand
39 år, Kristiansund

07.10.2007, 00:04

Tommy henspiller vel på at Fant heter Rakker i Nederland? :-)

Ja, vi elsker suspekte striper - som de stiger frem
En stil som ikke alle begriper - men elsket i stripefolkets hjem
Det er latterlig, nymotens og harry - mener ihvertfall én Rosaist
Og mens han leser Frank Sels og Dan Barry - så er det vi som ler til sist

- Det Gode Selskap -

http://www.dingus.be

Guffen Delbekk
23 år, Halden

07.10.2007, 00:04

Guffen Delbekk skreiv:

Tommy henspiller vel på at Fant heter Rakker i Nederland? :)

Nei, nå. Hadde jeg vært høyere i hatten, så ville ikke slike referanser gått over hodet på meg :)

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
20 år, Kongsvinger

07.10.2007, 00:11

Jeg har også registrert meg, grunnen til at jeg ikke har postet ennå er fordi jeg ville få registrert en konto før eventuelle rakkere dukket opp og tok navnet mitt (noe som tydligvis viste seg å være en god ide).

Er vel lurt å få orden på hvem som HAR registrert seg og hvem som ikke har, så V-vidvei kan få slettet bedragerne fra forumet sitt.

blue blue glass moon
under the crimson air

Adamant
22 år, USA

07.10.2007, 02:01

Adamant skreiv:

Jeg har også registrert meg, grunnen til at jeg ikke har postet ennå er fordi jeg ville få registrert en konto før eventuelle rakkere dukket opp og tok navnet mitt (noe som tydligvis viste seg å være en god ide).

Er vel lurt å få orden på hvem som HAR registrert seg og hvem som ikke har, så V-vidvei kan få slettet bedragerne fra forumet sitt.

Jeg er enig i dette.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
41 år, Stavanger

07.10.2007, 15:49

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Dei tretti registrerte brukarane som står på medlemslista akkurat no er V-vidvei, tvidvei, Agnete, Olaf, DonaldD, Eirikb, chrisron, anden, solstrand, Donald, Adele, wilfu, Sigvald, Diff, Drikaton, MikroMidas, KlodrikFB, MatsGull, Admin, Adamant, bingo, Tommy, Grøsfjeld jr., Anonym, Grøsfjeld sr., Guffen Delbekk, Azzout, Whitesand, Karamell og GPLongford. Dei fleste av namna på den lista er brukarar frå Andeby Online-forumet, og det skulle ikkje forbause meg om fleirtalet av dei var falske.

Registreringen av "Diff" er iallefall falsk på den måten at det ikke er jeg som har registrert meg. Men hvem som helst må jo få lov til å kalle seg "Diff"..

Diff

09.10.2007, 18:01

Diff skreiv:

Registreringen av "Diff" er iallefall falsk på den måten at det ikke er jeg som har registrert meg. Men hvem som helst må jo få lov til å kalle seg "Diff"..

Ja, men hva med "Azzout"???

Det er kun fire stykker i Norge som har dette etternavnet, og da jeg ikke har registrert meg, ber jeg v-vidvei om å slette meg fra forumet...(kanskje jeg registrerer meg en annen gang)

Noen driver på med juksepaving...

Jeg er ikke overtroisk, men jeg tror på uflaks...

Azzout
14 år, Tromsø

09.10.2007, 23:27

Azzout skrev:

Ja, men hva med "Azzout"???

Det er kun fire stykker i Norge som har dette etternavnet, og da jeg ikke har registrert meg, ber jeg v-vidvei om å slette meg fra forumet...(kanskje jeg registrerer meg en annen gang)

Noen driver på med juksepaving...

Mener du at jeg skal slette deg? Eller forandre navnet?

Villas Vidvei
- Andeby i Dag

Jeg går på skolen Ullevål skole

Villas Vidvei
Oslo

10.10.2007, 12:23

V-vidvei skreiv:

Mener du at jeg skal slette deg? Eller forandre navnet?

Dette er brukarnamna som har vorte signaliserte er falske: GPLongford, Tommy, Guffen Delbekk (?), Drikaton, whitesand, Diff, Azzout, Sigvald, Grøsfjeld sr., Grøsfjeld jr.

Du bør slette alle desse.

Eirikb

10.10.2007, 13:06

OK, jeg sletter dem men da går jeg glipp av mange brukere så jeg blir glad vis de EKTE! registrerer seg. :-|

Villas Vidvei
- Andeby i Dag

Innlegget blei sist redigert 10.10.2007, 13:25 av Villas Vidvei

Villas Vidvei
Oslo

10.10.2007, 13:24

V-vidvei skreiv:

OK, jeg sletter dem men da går jeg glipp av mange brukere så jeg blir glad vis de EKTE! registrerer seg. :-|

Flott jobbet! Nå har i hvert fall jeg registrert meg!

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Innlegget blei sist redigert 10.10.2007, 13:44 av Sigvald

Sigvald
41 år, Stavanger

10.10.2007, 13:43

V-vidvei skreiv:

OK, jeg sletter dem men da går jeg glipp av mange brukere

Å slette spammarar og provokatørar kan eg ikkje sjå at medfører at du går glipp av noko som helst. Du mister jo ingen seriøse brukarar på den måten akkurat ...

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

10.10.2007, 14:08

Sigvald skrev:

Flott jobbet! Nå har i hvert fall jeg registrert meg!
}}

Flott da blir det bedre, bare si ifra vis det kommer noen fler falske ;-)!

Villas Vidvei
- Andeby i Dag

Villas Vidvei
Oslo

10.10.2007, 14:08

Det kjem fleire falske konstant, samanhengande, heile tida.

Nye brukarar etter oppryddinga di (i tillegg til den ekte sigvald): Diff, Grøsfjeld Jr., Vegar, Sigvald. (med punktum), Administrator, Azzout (med Sigvalds nettsider oppgitt som heimeside), Duckman, Onkel Donald, drikaton og Ziegwald Grøsfjeld. Kan hende at et par av dei er ekte, men du har iallfall tre sigvaldar for mykje der.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

15.10.2007, 09:43

Diff er den ekte Diff...

Diff

15.10.2007, 11:30

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.