Andeby Online > Diskusjonsforum > Homofili i Donald
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
[...] men samtidig er eg av HEILT andre grunnar motstandar av at det skal kome historier som omhandlar at dei er homofile.
Har det egentlig kommet historier som handler om homofili i Andeby?
![]()
Mickey
22 år, Horten
14.09.2006, 16:21

Jeg har sikkert bare lest en liten prosent av alle Donald-historier som er laget, men vil tippe at svaret med ganske stor sannsynlighet er nei. Det sier seg kanskje litt selv når ikke en gang mørkhudede mennesker får lov å opptre i Donald.
![]()
Tommy
28 år, Odda
14.09.2006, 16:34

Tommy skreiv:
Jeg har sikkert bare lest en liten prosent av alle Donald-historier som er laget, men vil tippe at svaret med ganske stor sannsynlighet er nei. Det sier seg kanskje litt selv når ikke en gang mørkhudede mennesker får lov å opptre i Donald.
Det er vel ei ganske sterk overdriving, og det er òg direkte uriktig, at mørkhudede ikkje får lov til å opptre i Donald. I tråden «Hudfargeproblematikk i Donald» (og til og med i denne tråden) har eg kome med fleire døme på tilfelle der mørkhudede faktisk opptrer i Donald.
Har òg ein mistanke om at du blander «Egmonts policy» og «Ting Egmont gjer utan å tenkja så veldig over det». Personleg tviler eg på at Egmont har på sin agenda at Andeby alltid skal vera eit reint arisk samfunn.
Dog er eg einig i at det sannsynlegvis ikkje har kome historier som omhandler homofili. Sjølvsagt bortsett frå «I lånte fjær», som viker frå alt ein nokon gong har sett i Donald.
«En viktig forskjell på Olaf og AC er at førstnevnte først og fremst er en karrierebygger som fokuserer på å promotere seg selv» /Sigvald Grøsfjeld jr.
«OMS er kun en uvitende dust som er for høy på seg selv. Ikke noe mer enn det. Og til helvete med serie-norge.» /Tom Richard Tokle
![]()
Olaf Moriarty Solstrand
29 år, Ski
14.09.2006, 16:43

Personleg tviler eg på at Egmont har på sin agenda at Andeby alltid skal vera eit reint arisk samfunn.
Jeg stusser litt over ordbruken din her Olaf, med bruken av ordet "arisk" kan det virke som at du trekker paralleller mellom homogene europeiske samfunn og nazisme/rasisme. Det er imidlertid ingen grunn til å tro at det ikke finnes f..eks. jøder i Andeby (disse er ofte hvite uten at de av den grunn assosieres med det "ariske" som noen av dere trekker frem).
Forøvrig synes jeg at du får frem veldig mye fornuftig omkring Disneys/Egmonts policy.
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
![]()
Sigvald
45 år, Stavanger
14.09.2006, 17:38

Sigvald skreiv:
Jeg stusser litt over ordbruken din her Olaf, med bruken av ordet "arisk" kan det virke som at du trekker paralleller mellom homogene europeiske samfunn og nazisme/rasisme.
Det Tommy skisserer *er* rasistisk. Dersom det hadde eksistert ein policy om at mørkhudede mennesker ikkje har lov til å opptre i Donald, og dette ikkje hadde vore begrunna med ting som at det gjer det vanskelegare å sjå detaljane og slikt, men rett og slett vore fordi ein meinte at sådanne ikkje høyrde heime i eit sivilisert barneblad eller noko sånt, hadde det sjølvsagt vore sterkt rasistisk. Mitt poeng er at det definitivt ikkje eksisterer ein slik policy, men at dette berre er noko som skjer fordi fargeleggjarane ikkje tenkjer over det, og at det forhåpentlegvis er noko som forandrer seg i framtida.
Elles vil eg tru at det vil vera vanskeleg å skrive historier om homofili i eit univers der alle hovudpersonane er heterofile. Eller, ikkje for det, ho norske Fantomet-forfattaren klarte det jo ... Kanskje har vi donaldforfattarar på same nivå?
«En viktig forskjell på Olaf og AC er at førstnevnte først og fremst er en karrierebygger som fokuserer på å promotere seg selv» /Sigvald Grøsfjeld jr.
«OMS er kun en uvitende dust som er for høy på seg selv. Ikke noe mer enn det. Og til helvete med serie-norge.» /Tom Richard Tokle
![]()
Olaf Moriarty Solstrand
29 år, Ski
14.09.2006, 18:03

Det er vel ei ganske sterk overdriving, og det er òg direkte uriktig, at mørkhudede ikkje får lov til å opptre i Donald. I tråden «Hudfargeproblematikk i Donald» (og til og med i denne tråden) har eg kome med fleire døme på tilfelle der mørkhudede faktisk opptrer i Donald.
Har òg ein mistanke om at du blander «Egmonts policy» og «Ting Egmont gjer utan å tenkja så veldig over det». Personleg tviler eg på at Egmont har på sin agenda at Andeby alltid skal vera eit reint arisk samfunn.
Er jo klar over at dette skjer ubevisst og at Egmont ikke har noen policy på dette, så du kan vel kalle det jeg skrev en overdriving. Det Egmont gjør er vel å fortsette en tradisjon fra den gangen Donald var helt ny tegneserie uten å tenke så mye over det. Den gangen var deler av USA et veldig rasistisk samfunn (jfr. Rosa Parks).
![]()
Tommy
28 år, Odda
14.09.2006, 20:59

Og jeg som trodde at det var noen andre som skulle være førstemann ut 
Slike eksperter™ synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
Veltrente Donaldister søkes ™
![]()
MikroMidas
49 år, Trondheim
06.04.2010, 15:02

Sigvald skreiv:
germund skreiv:
Homosexualitet har blivit en allt naturligare del i dagens samhälle (vilket glädjer mig) och ska ankorna följa med sin tid kanske det är dags att ta upp dylika ämnen i serierna. Att ta upp ämnet som en naturlig del av samhället i Andeby innebär ju inte att figurernas läggning eller personligheter förändras. Däremot förskjuts gränsen för vad som är ett acceptabelt ämne i en Disneyserie.
Dersom man på død og liv skal være så opptatt av å gjenspeile samfunnet som sådan, så burde det kanskje, dersom det skal være konsekvent, fokuseres mer på sex, rusmidler o.l. også? Hva med horestrøk i Andeby? Eller skal gjenspeilingen være politisk korrekt???
Ehem...hva var Gyldne Guldas saloon i Yukon da? Det var ikke akkurat et bedehus, for å si det mildt.
Innlegget blei sist redigert 07.04.2010, 19:05 av Sleipe-Simon
07.04.2010, 19:04

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online er © Solstrand Tekst og Bobler. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand. I redaksjonen: Kristin Cecilia Saue Romundset.
Dersom du mot formodning skulle finne bilete av Disney-figurar på sidene er desse © DISNEY og brukt anten med løyve eller i samsvar med norsk åndsverkslov.