Andeby Online > Diskusjonsforum > Reglane
Gå tilbake til forumoversikta ...

Eg føler berre for å minne alle om å lese forumreglane. Det står ingenting nytt der, men det verker som om enkelte ikkje har lest dei på ei stund, og difor ikkje hugsar kva som står der.
Særleg vil eg trekke fram tre ting:
a) Innlegg med rasistisk innhald er ikkje lov.
b) Personangrep er ikkje lov.
c) Dette forumet handler om Donald og Disney og sånt. Diskuter Donald og Disney og sånt.
(ønsker folk å diskutere innhaldet i reglane? Noko som bør leggjast til, presiserast eller fjernast? Sei frå i denne tråden. Eventuelt går det an å sende meg PM om det, men det beste er jo å få litt diskusjon om det.)
http://www.nettserier.no/pacham/
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 02.03.2006, 19:22 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.03.2006, 19:20

Jeg føler at punkt b kanskje burde presiseres litt bedre. Jeg føler det ofte er tolkningen av hva som er personangrep som er litt av problemet.
For å ta et eksempel: (Som jeg tar meg den frihet å bruke Olaf i)
Hvis jeg skriver at enkelte personer på forumet er komplette idioter fordi de liker Mikke bedre enn Donald og Olaf føler seg truffet og svarer "Det er DU som er ein idiot", hvordan skal dette da tolkes med hensyn til personangrep.
Jeg mener at det jeg skrev er like mye et personangrep selv om jeg skrev enkelte isteden for Olaf, når Olaf tross alt følte seg truffet. Hvordan tolker dere andre dette?
ばか! (Baka!)
Innlegget blei sist redigert 02.03.2006, 19:51 av Chrisron
Chrisron
31 år, Tønsberg
02.03.2006, 19:49

Er einig i at dette er noko uklart. Heile poenget med den linja er at vi skal diskutere sak og ikkje person. Men slik den står no, vil det vel seie at det er fullt lov til å skrive «alle som skriver bokmål er motbydelege kvalmsekkar» eller «alle trøndere er kriminelle voldsmenn» (eller, det går kanskje i strid med a igjen, men det går ikkje i strid med b) medan det ikkje er lov til å skrive «jøss, er du litt hissig i dag?».
Men litt av poenget er jo at eg ikkje ønsker at folk skal føle seg truffet. Og slik det er akkurat no, veit eg at det er minst ein person som føler at svært mange av innlegga og oppfatter mange av innlegga som blir skrive som grove personangrep. Eg veit ikkje om det er slik dei er meint, men det er altså slik dei blir oppfatta, og då er det jo noko som ikkje fungerer som det skal. Anten i modereringa eller hos dei som skriver innlegg.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.03.2006, 20:27

...så med andre ord; "Folk" kan altså komme med rasistiske ytringer uten annen fare enn å få tråden låst? At jeg reagerer negativt på at "folk" starter opp brunskjorte-tråder og svarer blir med andre ord tolket som et personangrep.
Hvis så er tilfelle, da synes jeg at enkelte ting ikke henger på greip.
Jeg godtar overhodet ikke at enkelte "folk" gjentatte ganger rett og slett gir en god dag i noe så enkelt som å overholde regler og ikke får andre konsekvenser enn et lett dask over fingrene... Når jeg straffer slikt, bruker jeg kubein, og jeg går etter knærne.
"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
02.03.2006, 21:04

Har òg fått klager på at privatmeldingssystemet blir brukt til å «rakke ned på» andres politiske ståstad, noko enkelte (naturleg nok, kanskje) oppfatter som uakseptabelt. Lurer eigentleg på korleis folk ønsker at slike ting skal løysast. Eg *har* i teorien alle tekniske moglegheiter til å lese gjennom absolutt alle private meldingar som blir sendt. Eg kunne kanskje ha gjort som hakkespettgeneralane i det kvite hus og berre kalla det «Plagsomt Agressivt Tiltak Retta mot Innboksen for å Overvåke Tasteaktiviteten, Invadere, Spionere og Kontrollere» og forkorta det PATRIOTISK, men eg synest at sånt er litt slemt, eg. Og så lenge eg ikkje leser privatmeldingane, kan eg sjølvsagt ikkje moderere dei heller. Så korleis vil folk at vi skal løyse eit slikt problem?
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.03.2006, 21:09

Olaf, du har min fulle tillatelse til å gå inn å se på de meldingene jeg har sendt. Jeg har ingenting å skjule...
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
02.03.2006, 21:14

Einherje skreiv:
Jeg godtar overhodet ikke at enkelte "folk" gjentatte ganger rett og slett gir en god dag i noe så enkelt som å overholde regler og ikke får andre konsekvenser enn et lett dask over fingrene... Når jeg straffer slikt, bruker jeg kubein, og jeg går etter knærne.
HELT ENIG, en ting er en glipp, noe annet er konsekvent ignorering av lover og regler. Og det er det siste jeg diskuterer nå.
Olaf Solstrand skreiv:
Har òg fått klager på at privatmeldingssystemet blir brukt til å «rakke ned på» andres politiske ståstad.................... Så korleis vil folk at vi skal løyse eit slikt problem?
Killfilter på HVEM du vil motta svada fra ???
Nesten helt B O R T E herfra, Livet er for kort til å fylle det med andre sin syting .........
Hvorfor kan du lese her , eller her. En klassiker til glede for nye lesere.
Slike "eksperter" synes ofte å ha en overdrevet tro på egen smak og egen innsikt ©
MikroMidas
46 år, Trondheim
02.03.2006, 21:14

Einherje skreiv:
...så med andre ord; "Folk" kan altså komme med rasistiske ytringer uten annen fare enn å få tråden låst?
Nei, rasistiske ytringar er som sagt ikkje lov. Problemet er at folk tydelegvis har vidt ulikt syn på kva som er rasistisk og ikkje. Det eg og du opplever som rasistisk, er tydelegvis ikkje alltid meint på den måten.
At jeg reagerer negativt på at "folk" starter opp brunskjorte-tråder og svarer blir med andre ord tolket som et personangrep.
Det blir ihvertfall tolka slik at det mennesket du skriver til.
Hvis så er tilfelle, da synes jeg at enkelte ting ikke henger på greip.
Som er grunnen til at eg drar fram temaet for diskusjon her no. :-)
Eg er heilt einig med deg. I utgangspunktet. Men kva gjer ein når folk ikkje bryter reglane med vilje, men lar seg rive med i eit anfall av augeblikkets lidenskap? Eg trur at dei aller fleste i den faste gjengen har vore i konflikt med reglane på eitt eller anna tidspunkt. Eg veit at eg har vore det mange gonger.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.03.2006, 21:16

MikroMidas... Du og jeg kan filtrere det vi greier. Men det jeg er bekymret for er at når vi ikke reagerer på at enkelte kommer med brunskjorte-politikken sin uten at det får reaksjoner, at de da oppfatter det som greit og at det skal være sånn. Jeg iallefall vil ikke klare å sitte stille og leve i en sikker boble der jeg ikke får lest hva enkelte finner ut de skal skrive på en dårlig dag.
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
02.03.2006, 21:19

Einherje har et godt poeng her. Hvis ingen reagerer på et innlegg som er et klart overtramp (som rasistiske innlegg), vil jo pesonen som skrev innlegget tro at det som ble skrevet er helt greit å skrive, særlig hvis personen selv ikke skjønner at innlegget var et overtramp.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
02.03.2006, 21:27

Jeg har oppfordret Olaf til å slette/moderere den omstridte tråden fordi den nå kun bidrar til å forsure klimaet i forumet.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 02.03.2006, 21:50 av Olaf Moriarty Solstrand
Sigvald
42 år, Stavanger
02.03.2006, 21:43

Grunnen til at eg ikkje har utvida killfilteret til å òg gjelde innboksen, er at eg personleg synest at det er veldig greitt at dei eg blokkerer ikkje *veit* at eg blokkerer dei. At eg ikkje kan sjå meldingane utan at eg logger meg ut først fungerer heilt fint, men dersom nokon prøver å sende meg ei privat melding, må dei for at meldinga ikkje skal kome fram til meg få opp ei feilmelding om at «Olaf har reservert seg frå å motta meldingar frå deg», og då blir det på ein måte meir opent. Kombinert med at enkelte tydelegvis synest at det er djupt fornærmande å bli filtrert, kan det få veldig uheldige konsekvensar. Det er grunnen til at filtermoglegheita for augeblikket berre fungerer på forumet og ikkje på innboksen.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.03.2006, 21:47

chrisron skreiv:
Hvis ingen reagerer på et innlegg som er et klart overtramp (som rasistiske innlegg), vil jo pesonen som skrev innlegget tro at det som ble skrevet er helt greit å skrive, særlig hvis personen selv ikke skjønner at innlegget var et overtramp.
Dersom du er uenig i noe som andre skriver går det i anstendighetens navn likevel an å ta saken opp på en saklig og voksen måte.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Sigvald
42 år, Stavanger
02.03.2006, 21:47

Sigvald skreiv:
chrisron skreiv:
Hvis ingen reagerer på et innlegg som er et klart overtramp (som rasistiske innlegg), vil jo pesonen som skrev innlegget tro at det som ble skrevet er helt greit å skrive, særlig hvis personen selv ikke skjønner at innlegget var et overtramp.
Dersom du er uenig i noe som andre skriver går det i anstendighetens navn likevel an å ta saken opp på en saklig og voksen måte.
Det er jeg fullstendig enig i Sigvald.
ばか! (Baka!)
Chrisron
31 år, Tønsberg
02.03.2006, 21:49

chrisron skreiv:
Olaf; jeg hadde satt pris på om du slettet Sigvalds innlegg (og dette innlegget) da jeg finner det Sigvald akkurat skrev meget støtende.
OK. Gjort.
Har som sagt prøvd å la tråden din stå for å oppbevare den for ettertida, Sigvald, men eg ser at det nok vil vera betre å berre slette den.
Sigvald skreiv:
Det kjem an på. Dersom nokon skriver rasistiske innlegg, slik det var snakk om her, ser eg verkeleg ikkje heilt poenget med at ein skal diskutere det innleggets innhald på ein sakleg og vaksen måte. Ihvertfall ikkje på eit donaldforum.
Men sjølvsagt, så har vi jo framleis problemet med at folk tydelegvis ikkje er einige om kva som er å rekna som rasistisk ...
Innlegget blei sist redigert 02.03.2006, 22:18 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.03.2006, 21:54

Jeg for min del vil gjerne ha en forklaring fra sigvald om hans motiver med å lage slike innlegg på et forum som også brukes av barn.
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
02.03.2006, 21:56

Olaf Solstrand skreiv:
Sigvald skreiv:
Det kjem an på. Dersom nokon skriver rasistiske innlegg, slik det var snakk om her, ser eg verkeleg ikkje heilt poenget med at ein skal diskutere det innleggets innhald på ein sakleg og vaksen måte. Ihvertfall ikkje på eit donaldforum.
Synes du virkelig at alternativet - utskjelling, personangrep, og trusler - er noe bedre? Du av alle, burde ha tro på saklig debatt og moderatorens rolle som konflikløser...
Einherje skreiv:
Jeg for min del vil gjerne ha en forklaring fra sigvald om hans motiver med å lage slike innlegg på et forum som også brukes av barn.
Ettersom mediene ofte ikke klarer å skille mellom snørr og bart når de omtaler nasjonalitet, ville jeg bare nyansere fremstilligen ved å poengtere at den omtalte ugjerningen er å anse som svært uvanlig i den kultur som donaldist-venner som *** og *** er en del av.
Jeg beklager selvsagt alt oppstyret dette har medført her i forumet, og er glad for at Olaf nå har slettet den aktuelle tråden. Jeg har også sagt til Olaf at jeg i fremtiden, av hensyn til klimaet i forumet vil søke å unngå slike eller liknende uttalelser her i forumet. Jeg håper med dette at situasjonen i forumet etterhvert kan roe seg igjen.
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
Innlegget blei sist redigert 02.03.2006, 22:54 av Sigvald
Sigvald
42 år, Stavanger
02.03.2006, 22:20

sigvald skrev:
...vil søke å unngå slike eller liknende uttalelser her i forumet.
Søke å unngå??? Det vil med andre ord si at du ikke kan garantere at du ved en senere anledning når situasjonen tilbyr seg, å la være å komme med slikt?
Igjen opptrer du som en ål i ei bøtte med snørr. Umulig å få tak på... Jeg tar av meg hatten... Ikke i respekt, men for å slite av håret i ren fortvilelse.
- Peter
Einherje
42 år, Tromsø
02.03.2006, 22:25

Ord kan ikkje beskrive kor mykje eg *ikkje* har lyst til å vera moderator i dette forumet. Ein veldig fin stad å diskutere, men å moderere det stinker.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
02.03.2006, 22:31

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.