Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Adventsserien

Andeby Online > Diskusjonsforum > Adventsserien

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5

Den serien er ikke oversatt n00b. Og kommer denne adventsserien ut på søndager og nå??? Hvis så, min feil; hvis ikke, tulling!

"This plan is so perfect it's retarded."
- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

03.12.2005, 21:14

Ja, den består av tjuefire striper. Stod vel på nettsidene til Bulls at dei avisene som ikkje kjem ut på laurdagar fekk lov til å starte å gi ut serien 28. november.

(og eg ville faktisk tippe at serien ER oversatt. Men peiling har eg ikkje.)

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

03.12.2005, 21:20

Solens Sønn skreiv:

Hva heter historien egentlig?

Historien heter Donalds Jul, såvidt jeg har fått med meg.

Bernie
36 år, Bergen

03.12.2005, 21:28

Bernie skreiv:

Solens Sønn skreiv:

Hva heter historien egentlig?

Historien heter Donalds Jul, såvidt jeg har fått med meg.

Ikke den mest original tittelen gitt....

Pocket
26 år

03.12.2005, 21:31

Olaf Solstrand skreiv:

Ja, den består av tjuefire striper. Stod vel på nettsidene til Bulls at dei avisene som ikkje kjem ut på laurdagar fekk lov til å starte å gi ut serien 28. november.

(og eg ville faktisk tippe at serien ER oversatt. Men peiling har eg ikkje.)

Ja ja... Tar nok feil, men heldigvis tråkker jeg ikke i salaten. Lander trygt oppå Sigvald som ligger der og kaver.

- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

03.12.2005, 21:35

Dagens stripe (5/12) var nå den absolutt beste til nå :-)

Diff

05.12.2005, 16:13

enig,

Gyrid
23 år

05.12.2005, 16:38

Diff skreiv:

Dagens stripe (5/12) var nå den absolutt beste til nå :)

M-m, selv om jeg synes den var litt drøy den at Donald sender opp et nødbluss, og det uten at Skrue eller guttene protesterer. Skal ikke nødblussa liksom brukes...ehh..i nød?

Popop
Europa

05.12.2005, 18:17

teejay skreiv:

Diff skreiv:

Dagens stripe (5/12) var nå den absolutt beste til nå :-)

M-m, selv om jeg synes den var litt drøy den at Donald sender opp et nødbluss, og det uten at Skrue eller guttene protesterer. Skal ikke nødblussa liksom brukes...ehh..i nød?

Regner ikke med at Skrue eller guttene får tid til å protestere. Ser ut som det går ganske fort fra Donald nevner at han har nødbluss til han sender det opp. (Handler først, tenker etterpå:-))

Dessuten er de jo nød, de må jo lese hva som står i hakkespettboken om isbjørner, og da trenger de jo lys:-)

Bernie
36 år, Bergen

05.12.2005, 18:33

Jeg liker bedre og bedre Arilds tegninger. Klare, tydelige streker. Det er slik jeg liker å se Donald. Syns for øvrig serien holder godt nivå. Gleder meg til resten!

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

07.12.2005, 23:00

Er det berre meg som synest at mannen i dagens stripe har eit veldig gallisk preg over seg?

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

07.12.2005, 23:02

Olaf Solstrand skreiv:

Er det berre meg som synest at mannen i dagens stripe har eit veldig gallisk preg over seg?

Det er nok bare barten.. ;-)

www.olavskulen.no

Elise
49 år, Stord

07.12.2005, 23:04

Naar du sier det, saa ja.:-) Men minner ogsaa litt om en onkel til Mikke fra et gammelt julehefte (synes jeg).

Er interessant bare fordi jeg er samboer med Olaf.
http://www.andebyonline.com/forum/i53795/#53795

Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/

krice
24 år, Tromsø

07.12.2005, 23:04

krice skreiv:

Naar du sier det, saa ja.:) Men minner ogsaa litt om en onkel til Mikke fra et gammelt julehefte (synes jeg).

Synes også det minner om en onkel av Mikke, men det er bare barten som gjør det. Resten av anatomien stemmer ikke.

Mener at det er en historie der Mikke, nevøer og Pluto skal feire jul i "isødet".
Pluto sørger for at de blir beleiret av en bjørn, men redder også dagen tilslutt.
Den du tenker på?

Bernie
36 år, Bergen

07.12.2005, 23:17

Stemmer det:-)

Er interessant bare fordi jeg er samboer med Olaf.
http://www.andebyonline.com/forum/i53795/#53795

Anbefalt lesning som lyser opp selv den tristeste forumdag:
http://www.nettserier.no/hakkumheavy/1205535600/

krice
24 år, Tromsø

07.12.2005, 23:18

Synes stripa for 5. desember var genial."...ikke provoser isbjørner.", sier han som nettopp avfyrte et nødbluss midt på svarte "natta".

- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

08.12.2005, 00:34

Likte stripa i dag jeg. Den beste til nå.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

12.12.2005, 16:43

Skal jeg være ærlig med dere så lagrer jeg alle stripene slik at jeg på juleaften kan kose meg med å lese hele historien sammenhengende. Jeg syntes serien hadde en dårlig start, men etter å ha lest mer og mer av den blir historien bare bedre og bedre. En flott historie dette.

Hørte jeg noen si "Kvakk!"???
Guffen Delbekk og Jørn McDuck på tur: Reiseguiden

Jørn McDuck
24 år, Trondheim

12.12.2005, 17:18

Jørn McDuck skreiv:

Skal jeg være ærlig med dere så lagrer jeg alle stripene slik at jeg på juleaften kan kose meg med å lese hele historien sammenhengende.

Du er nok langt fra den eneste, hehe.

- Peter

Einherje
42 år, Tromsø

12.12.2005, 21:00

Er ikke dette en gammel historie+ Mener å ha lest denne før, tror den er oversatt, har den også på engelsk ett sted. Fabelaktig ihvertfall at vi har fått Donald i avisene. Vi er stolte over Arild Midthun her på Nesttun i Bergen..kvakkk minnielise

minnielise

13.12.2005, 13:18

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4, 5

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.