Andeby Online > Diskusjonsforum > Nettmøte
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Følger DonSons tips om å starte ein eigen tråd ...
... og stiller same spørsmål som eg gjorde for ni dagar sidan då vi hadde nettmøtet med John Lustig. Kor mange er det som kjem til å følge dette nettmøtet? Kor mange er det som har sendt inn spørsmål, eller vurderer å gjera det? Andre tankar om dette med nettmøte som nokon har lyst til å dele?
Kveldens nettmøte, som starter om fire timer (klokka 18), er som sagt med Pat & Shelly Block. Meir om dei på nettmøtesida.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Innlegget blei sist redigert 25.11.2005, 05:53 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 14:04

Jag trodde du kunde se vilka spörsmål som kommit in för att kunna selektera bort eventuellt "spam“, Olaf (?) Jag skickade in 4 och kommer att följa mötet medan jag jobbar ikväll. Jag kan för lite om paret Block för att kunna ställa riktigt finurliga spörsmål men svarar de lika detaljerat som John Lustig kommer man på fler under tiden. Ska bli riktigt intressant.
Comedy is tragedy plus time! (Woody Allen, Crimes and Misdemeanors)
Innlegget blei sist redigert 21.11.2005, 14:44 av germund
germund
34 år, Sverige
21.11.2005, 14:40

Jeg har sendt inn spørsmål. Vet ikke om jeg får anledning til å følge selve nettmøtet, men jeg kommer til å lese spørsmål og svar med stor interesse.
Blir man lykkelig av å være klok? Nei. Å være intelligent er som å ha firehjulstrekk på bilen. Den eneste forskjellen er at du kjører deg fast på mer fjerntliggende steder.
Nils Petter
61 år, Moss
21.11.2005, 15:21

Hehe ... Eg _kan_ det, Germund, eg prøver berre å minne folk på at vi skal ha nettmøte på ein halvdiskret måte. :-)
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 15:26

Kanskje et dumt spørsmål, men må vi skrive på engelsk?
"Frøken Vable, du må **fordoble** mitt årlige bidrag til hakkespettene."
"Ja vel! Det blir **samme** **beløp** som før!
Solens Sønn
15 år, Ålesund
21.11.2005, 17:23

Ikkje eit dumt spørsmål i det heile tatt, for det har eg gløymt å leggja ut informasjon om.
Svaret er ja.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 17:31

Olaf, på det ene spørgsmål jeg har stillet har jeg lavet en forkert overskrift, så jeg vil lige spørge om du kan slette den overskrift. Det var det spørgsmål med om de ellers har tegnet noget udover Disney tegneserier.
Og da jeg ikke selv synes jeg er god til engelsk, vil du så lige tjekke om spørgsmålene er formuleret rigtigt så det er forståeligt?
The wise Little Hen:)
Mathias bøgh
18 år, Danmark
21.11.2005, 17:36

Spørsmåla er forståelege dei. Når det gjelder å gå inn og endre ei overskrift, er det litt mykje arbeid med det, så eg foreslår at vi lar den stå som den står. Dei tar seg forhåpentlegvis ikkje nær av at ei overskrift er feil. 
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 17:52

Olaf Solstrand skreiv:
Kor mange er det som kjem til å følge dette nettmøtet? Kor mange er det som har sendt inn spørsmål, eller vurderer å gjera det?
Halløj, jeg har haft SÅ travlt, at jeg ikke har haft tid til at skrive spørgsmål, endsige komme på nogen spørgsmål. Men jeg kommer //måske// på nogen, mens mødet er i gang?
He had complaints about life, but never any solutions.
oledamgaard
29 år, Danmark
21.11.2005, 18:06

... og då er dei i gang med å svare! :-)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 18:17

Olaf Solstrand skreiv:
... og då er dei i gang med å svare! :-)
Det går noe tregt med svara - har de ikke fått spørsmålene som er sendt inn på forhånd ?
Gunnar And
56 år, Larvik
21.11.2005, 18:31

Olaf Solstrand skreiv:
Hehe ... Eg _kan_ det, Germund, eg prøver berre å minne folk på at vi skal ha nettmøte på ein halvdiskret måte.
Aha! Någon är visst för intelligent för mig! 
germund
34 år, Sverige
21.11.2005, 18:34

Gunnar And skreiv:
Det går noe tregt med svara - har de ikke fått spørsmålene som er sendt inn på forhånd ?
Jo, dei fekk ein link til desse spørsmåla i går ettermiddag, men har kanskje valgt å ta det på sparket. Eg veit ikkje.
Innlegget blei sist redigert 21.11.2005, 18:37 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 18:36

Hov, jeg ser, at Germund ligesom mig har spurgt om "The case of the missing mummy".
Store hjerner tænker ens? 
oledamgaard
29 år, Danmark
21.11.2005, 19:38

Som jag själv skrev tidigare: 
Jag kan för lite om paret Block för att kunna ställa riktigt finurliga spörsmål
Det kändes som ett logiskt spörsmål och eftersom jag skickade in spörsmålen redan igår tog jag chansen att jag var först med den (
igen)
Innlegget blei sist redigert 21.11.2005, 20:09 av germund
germund
34 år, Sverige
21.11.2005, 20:09

germund skreiv:
...kan för lite [...] för att kunna ställa riktigt finurliga spörsmål
Også mig.
oledamgaard
29 år, Danmark
21.11.2005, 20:25

Jøss ... Då eg spurte kor lang tid dei kom til å kunne bruke på nettmøtet, svarte dei at dei nok kunne bruke 2-3 timer på det, og no sit Patrick framleis og svarer etter fem og ei halv time ... imponerande.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
21.11.2005, 23:38

Olaf Solstrand skreiv:
Jøss ... Då eg spurte kor lang tid dei kom til å kunne bruke på nettmøtet, svarte dei at dei nok kunne bruke 2-3 timer på det, og no sit Patrick framleis og svarer etter fem og ei halv time ... imponerande.
Enig ! Jeg føler jo litt skyld i at han har sittet så lenge og svart på spørsmål - i og med at jeg sendte inn så mange, men ..... han synes sikkert det er ok å chatte !
Gunnar And
56 år, Larvik
22.11.2005, 00:20

Gunnar And skreiv:
Jeg føler jo litt skyld i at han har sittet så lenge og svart på spørsmål
Gør inte det! Det var bra spørsmål och det blir oftast intressantare svar när någon som känner eller kan mycket om personen ställer spørsmålen.
germund
34 år, Sverige
22.11.2005, 00:40

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2

Andeby Online © Solstrand Tekst og Bobler, Vestregata 77, 9008 TROMSØ. Telefon: 957 08 325.
E-post: post@andebyonline.com. Ansvarleg redaktør: Olaf Moriarty Solstrand.
I redaksjonen: William Fuglset, Tommy Kvarsvik og Kristin Cecilia Saue Romundset.