Siste oppdatering: Donald Pocket får stive permar

Hugs meg :: Registrer ny brukar

Utvikling av Donald Duck & Co

Andeby Online > Diskusjonsforum > Utvikling av Donald Duck & Co

Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

176-761 skreiv:

Hovedpoblemet er vel strengt tatt klassikerne,vi har dem. Litt av problemet er kanskje at publikum her er for dedikert til å representere et adekvat potensielt kjøpersegment. I snitt, altså.

Hva mener du egentlig med "de problematiske klassikerne"? Bør DD&Co renskes for Barks, Murry, Strobl, i maestri italiani, og stort sett alt for øvrig som gjør donaldistens liv verdt å leve?

Barks | Scarpa | Gottfredson | Murry | Cavazzano
torgnyland.blogspot.com

Innlegget blei sist redigert 02.11.2005, 22:47 av Olaf Moriarty Solstrand

Karamell
40 år, Oslo

30.10.2005, 04:43

37 år, ok. Du bør ha skrapt sammen det meste av klassikere. De fleste på dette forumet har gjort det. Fordi vi har registrert oss på dette forumet, tør vi anta at vi er noe over snittet interesert i Disneys serier. VI HAR KLASSIKERENE, spørsmålet er om kidsa gidder å kjøpe DD%Co, dette er feil forum (wow, kidsa og greier, cool. Fett.) fordi vi allerede er kjøpere, det er ikke slike som oss man slåss om.

Klassikerne er klassikere fordi de er tidløse. Dermed er Don Rosa ute av bildet, DD trenger djerve manusforfattere som kan skrive historier folk som ikke registrerer seg her gidder å ... føcke spenn på.

//(dette// //innlegget// //og// //det// //førre// //har// //blitt// //moderert// //av// //Olaf.)//

Hezekiah: If the good Lord intended women to drive he have equipped them with common sence instead of tits.
(Pervert! (2005))

Innlegget blei sist redigert 02.11.2005, 22:49 av Olaf Moriarty Solstrand

176-761
40 år, Giske

30.10.2005, 05:12

Problemet er vel at DD har blitt industri.

Vekk med alt av historier med sammenparrede historieskrivere og tegnere, og frem med de som både tegner og skriver historiene sjøl, eller faste historieskriver/tegner-par. Når man tar en villårlig historie og plukker blindt en tegner blir det som en artist som har andre til å skrive låtene sine for seg, upersonlig og dumt.

"Det er harde tider, gamle venn."

S.N.U.F.S - Savner Nevneverdig Ukentlige Forsider av Santanach

MatsGull
20 år, Kongsvinger

30.10.2005, 20:27

Uenig. Tenk på de gamle italienske historiene - tilfeldig sammensetning av haugevis med manusforfattere og tegnere med rare navn, og flotte resultater.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

30.10.2005, 20:31

Teiknarar blir då ikkje plukka blindt og tilfeldig. Det er erfarne og dyktige redaktørar som vurderer kva teiknarar som passer best til dette manuset.

Mange av dei ALLER største Disney-teiknarane har (i hovudsak) ikkje teikna etter eigne manus (Taliaferro, Murry, Strobl, Vicar, Branca, i store perioder Scarpa, og MANGE eg ikkje kjem på i farta). Likevel er dei kjente og kjære blant dei fleste av oss.

Og DD har aldri "blitt" industri, det har det vore sidan starten.

http://www.nettserier.no/pacham/

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Innlegget blei sist redigert 04.11.2005, 19:46 av Olaf Moriarty Solstrand

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

30.10.2005, 21:11

...eller faste historieskriver/tegner-par. Når man tar en villårlig historie og plukker blindt en tegner blir det som en artist som har andre til å skrive låtene sine for seg, upersonlig og dumt.

Dette er jeg uenig i. For det første så er det som Olaf sier om hvordan historiene blir vurdert i forhold til tegneren, og omvendt, og om det kun var sånn at det var faste par, ville det blitt vanskelig for nye tegnere og forfattere å komme in i systemet.

I'm not worthless... I can be used as a bad example:P

General med blant annet hederstitlene T.R.O.P.P.S.S.J.E.F. og T.H.O.M.A.S.
Talentfulle, Hederlige, Orienterte, Mesterlige og Allvitende Speidergeneral

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

02.11.2005, 15:20

Ble litt overrasket over å se en hånd med sigarett i DD nr. 44, side 8. Det er en tivolihistorie og den sigaretten synes jeg var helt unødvendig i et barneblad spesielt idag hvor det er så mange kampanjer mot røyking.

Vokste opp med Donald i femtiårene !

Helen
Oslo

04.11.2005, 18:22

Olaf Solstrand skreiv:

Teiknarar blir då ikkje plukka blindt og tilfeldig. Det er erfarne og dyktige redaktørar som vurderer kva teiknarar som passer best til dette manuset.

Mange av dei ALLER største Disney-teiknarane har (i hovudsak) ikkje teikna etter eigne manus (Taliaferro, Gottfredson, Murry, Strobl, Vicar, Branca, i store perioder Scarpa, og MANGE eg ikkje kjem på i farta). Likevel er dei kjente og kjære blant dei fleste av oss.

Hvorfor regner du Gottfredson blant disse? Trodde han var mer lik Barks på dette området.

Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html

Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER

Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/

Sigvald
42 år, Stavanger

04.11.2005, 19:29

Min feil. Eg var overbevist om at han ikkje skreiv sine eigne manus, men tenkte ikkje over å sjekke det. Skal redigere han ut.

«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

04.11.2005, 19:46

Gottfredson skrev ikke sine egne manus. Han hadde ideene, men andre lagde manus av dem.

«Ha, ha! De tror jeg er sprø, men jeg er bare den usynlige mannen.»

Vegar
19 år, Trondheim

05.11.2005, 12:27

Syns det nyeste bladet(for de som abbonerer) har tatt seg litt opp igjen etter det foregående. Kvakktuelt er nemlig fjernet igjen. Og ikke bare det. Nå har de fjernet "guiness world records", men tatt "Rekorder" inn i steden, som går for omtrent det samme.

Talentfulle, Raske, Ordentlige, Pålitelige, Praktiske Snartenkte Sjef for Juniorhakkespettenes Eventyrlystne Flokk.

Ted
16 år, Bergen

05.11.2005, 14:48

Vil gjette at Kvakktuelt vil vera eit fast innslag, men ikkje kvar einaste veke. Tipper at Kvakktuelt tar over plassen til Miks og Tips annakvar eller kvar fjerde veke eller noko slikt. Tipper at Miks og Tips er tilbake i nummer 45?

Personleg likte eg Kvakktuelt mykje betre enn Miks og Tips.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

05.11.2005, 14:53

syns ikke akkurat at noen av delene har noe i DD&Co å gjøre...

Ted
16 år, Bergen

06.11.2005, 20:42

Sant. Men Miks og Tips har vi jo godteke i ... tolv-tretten år allereie. Og eg skjønner at Kvakktuelt blir motteke med blanda kjensler, men eg veljar personleg å gi blaffen så lenge det er Miks og Tips det går ut over og ikkje antall teikneseriesider.

Dersom Kvakktuelt hadde tatt over tjue sider av bladet, hadde eg vore alvorleg bekymra. Men så lenge det meste av bladet framleis er teikneseriar, gir eg litt blaffen i nøyaktig kva fyllstoffet er. Miks og Tips har eg aldri interessert meg for uansett, så vil dei bytte det ut med Kvakktuelt så gjerne for meg.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.11.2005, 21:09

Eeh...Miks & tips hadde jo med Donald & Co å gjera då. Det var ikkje teikneseriar, men likevel Donald-stoff. Ikkje alt, men mykje av det.

«Å, Donald! Nå kan ingenting få meg i dårlig humør.»
Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

06.11.2005, 21:19

Korleis drar du den konklusjonen? Eg sit her med DD&Co 43 her no. Ingenting av det som er med på Miks og Tips der handler om Donald. Vel, det er ein blindflekktest der som faktisk bruker Mikke ("Med Mikke på spøkelsesjakt"), men ein kan ærlig talt ikkje seie at den handler om Donald & Co av den grunn. Og to av lureritriksa er illustrert med teikningar av Donald og Langbein, men at illustrasjonar av Disney-figurar brukast for å illustrere rampestreker føler eg ikkje at gjer at det har noko som helst med Donald å gjera, nei.

Eg hugsar at for ei stund sidan gjekk det beskrivingar av ansikta på Don Rosa-stamtreet i Miks og Tips. Det er mange år sidan, og etter det har eg ikkje sett noko av donaldistisk interesse på Miks og Tips i det heile tatt.

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.11.2005, 21:37

Når det er Langbein som utfører luretrikset, vil eg seia at det handlar om Langein. Ikkje berre at han illustrerer noko som handlar om andre ting. Det er jo Donald-stoff, sjølv om det ikkje har "donaldistisk interesse". Ein rampestrek med Langbein eller Donald i hovudrolla er like mykje Donald-stoff som ei historie med Langbein eller Donald i hovudrolla. Sjølv om det på langt nær ikkje er like interessant.

Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

06.11.2005, 23:08

Så Kvakktuelt er heilt greitt dersom ein i staden for å illustrere t.d. ein artikkel om PlayStation 3 illustrerer den med ei teikning av Langbein som speler PlayStation 3?

Forresten, ser at halve plassen i Kvakktuelt er tatt opp av ein artikkel om Drømmen om Narnia ... Er ikkje det ein Disney-film? (som eg personleg reknar som _ganske_ relevant for bladet, eigentleg.)

Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø

06.11.2005, 23:16

Reklame for Playstation3 med Langbein i hovudrolla, og underhaldning for born med Langbein i hovudrolla. Eg ser skilnaden. Og eg likte Miks & tips betre enn Kvakktuelt.

Dolly Duck.

Sølve
19 år, Ullensvang

06.11.2005, 23:20

Sølve skreiv:

Reklame for Playstation3 med Langbein i hovudrolla, og underhaldning for born med Langbein i hovudrolla. Eg ser skilnaden.

Det gjør ikke jeg. Innholdet har jo ingenting med Donald å gjøre uansett når det gjelder noen av tingene, man bruker bare Disney-figurer til å illustrere det.
Kvakktuelt er uansett ikke reklame, men fakta for de som eventuelt måtte være interessert.

Mine filmanmeldelser på IMDB:
http://www.imdb.com/user/ur2484999/comments-expanded?order=alpha&start=0

SvK
25 år, Bergen

07.11.2005, 00:29

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...

Side 1, 2, 3, 4

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.