Andeby Online > Diskusjonsforum > Hall of Fame
Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52

Nej, det ser rigtigt ud - det ville da også være et godt udvalg.
Remember: It all started with a mouse
AC
29 år, Danmark
11.01.2007, 15:42

Heilt einig, vi har verkeleg nådd Dons glansperiode på dette punktet.
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.01.2007, 15:55

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:
Hm ... berre 130 sider teikneseriar?
Boken är dock numrerad till sidan 176, som tidigare HOF, så det är allt extramaterialet som tar plats.
Comedy is tragedy plus time! (Woody Allen, Crimes and Misdemeanors)
germund
34 år, Sverige
11.01.2007, 17:44

Jepp, da er boken kommet hit også... må si jeg likte forsiden *meget* godt på denne boken... litt annerledes enn hans forrige HOF-forsider, men holder samme stilen. Løøved it.
Innholdet i boken trenger jeg vel egentlig ikke si noe om, men det er jo såklart helt fantastisk... Måtte Skrue og hans historie lenge leve!
Edit: Og Don Rosa da, såklart
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Innlegget blei sist redigert 11.01.2007, 17:45 av Kjetil Golid
Kjetil Golid
17 år, Tinn
11.01.2007, 17:45

Kan nokon fortelja korleis denne omtalte forsida ser ut?
«Jeg håper virkelig at vi slipper Andeby-online-liknende tilstander her.» (Sigvald)
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.01.2007, 17:49

Kjetil: Takk skal du ha, men å leggja ut scans av sånt er dessverre lovstridig, så eg såg meg nøydt til å slette innlegget ditt. Sorry!
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
11.01.2007, 18:25

Forsiden kan ses på ddfr's forum (ddfr.dk/forum) under donaldisme og HOF-serien - side 15. Men jo, det er en veldig flot forside, og synes ekstremt godt om dedikationen denne gang... Får lyst til at sige noget om Haddock og lamaer, men det ville være forkert uniovers og forkert dyr...
AC
29 år, Danmark
11.01.2007, 21:53

Drikaton skreiv:
Da har HOF nr. 16 (Don Rosa bok nr. 4) ankommet. Forord av AC, artikkel om navn på figurene av ErikH, masse forsider. Neste bok bekrefte å være Gottfredson.
Den er selvsagt ikke kommet her.
Kjetil: Takk skal du ha, men å leggja ut scans av sånt er dessverre lovstridig, så eg såg meg nøydt til å slette innlegget ditt. Sorry!
Med slike antikvariske holdninger til moderne teknologi kan du IKKE vente at noen gidder å ta seg bryet med å forklare hvordan covere, o.l. ser ut. Du har kanskje ikke fått det med deg, men det heter seg faktisk at et bilde kan fortelle mer enn 1000 ord. Dette gjelder også for scans.
PS! Dersom jeg skulle virke litt gretten i dette innlegget, så er det selvsagt fordi Egmont/Posten nok en gang diskriminerer meg i forhold til å motta viktige forsendelser. Sorry!
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 12.01.2007, 01:08 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
12.01.2007, 01:03

Sigvald skreiv:
Den er selvsagt ikke kommet her. Egmont/Posten vet hvordan de skal irritere meg, men Olaf, jeg kan love deg at jeg nå skal gi Egmont beskjed om at jeg prioriterer HOF fremfor "De komplette årgangene".
Uh, kva har det med meg å gjera?
Og, beklagar, men eg må spørja ... trur du verkeleg at Egmont gjer dette for å irritere deg?
Med slike antikvariske holdninger til moderne teknologi
To spørsmål:
1. Kva har haldninga «det er positivt å halde seg på rett side av lova» med moderne teknologi å gjera?
2. Korleis våger du å kalle mine haldningar til moderne teknologi antikvariske når du sjølv ikkje eingong har mobiltelefon?
kan du IKKE vente at noen gidder å ta seg bryet med å forklare hvordan covere, o.l. ser ut.
Eg venter ikkje at nokre gidder å ta seg bryet med å forklare dette. Det ville vera galskap å forvente at folk skulle kaste bort tid på slike ting berre fordi eg lurer på det. Men her inne er folk så snille at dei pleier å gjera sånt likevel, så då føler eg at det er bryet verdt å spørja. Men herregud, sjølvsagt er det fullstendig frivillig om folk ønskjer å svare eller ikkje.
Du har kanskje ikke fått det med deg, men det heter seg faktisk at et bilde kan fortelle mer enn 1000 ord. Dette gjelder også for scans.
Absolutt, men eg vil hevde at å forklare korleis eit cover ser ut bør ta kortare tid enn å scanne det.
PS! Dersom jeg skulle virke litt gretten i dette innlegget, så er det selvsagt fordi Egmont/Posten nok en gang diskriminerer meg i forhold til å motta viktige forsendelser. Sorry!
Du er ein ekspert på å bruke ordet «diskriminering» i samanhengar det aldri var meint å brukast i.
Innlegget blei sist redigert 12.01.2007, 01:24 av Olaf Moriarty Solstrand
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.01.2007, 01:19

Og, beklagar, men eg må spørja ... trur du verkeleg at Egmont gjer dette for å irritere deg?
Man kan nesten begynne å lure. Det er i hvert fall mektig irriterende at jeg ALLTID (tilsynelatende) må vente lengst på de bøkene som interesserer mest.
Du har kanskje ikke fått det med deg, men det heter seg faktisk at et bilde kan fortelle mer enn 1000 ord. Dette gjelder også for scans.
Absolutt, men eg vil hevde at å forklare korleis eit cover ser ut bør ta kortare tid enn å scanne det.
Det kommer an på, Don Rosas covere, ikke minst i HOF-serien, er dog meget detaljrike og sammensatte - hvilket ikke lett ler seg beskrive med få ord på kort tid.
Du er ein ekspert på å bruke ordet «diskriminering» i samanhengar det aldri var meint å brukast i.
Diskriminering betyr da ikke annet enn forskjellsbehandling. Således er ordet her helt på sin plass.
Amerikansk Don Rosa Index (1987-2007) til salgs:
http://duckman.pettho.com/usindex.html
Gode råd om norsk rettskriving:
LES HER
Sigvald Grøsfjeld jr.
http://duckman.pettho.com/
Innlegget blei sist redigert 12.01.2007, 01:28 av Sigvald
Sigvald
41 år, Stavanger
12.01.2007, 01:27

Sigvald skreiv:
Man kan nesten begynne å lure. Det er i hvert fall mektig irriterende at jeg ALLTID (tilsynelatende) må vente lengst på den bøkene jeg venter mest på.
Sånn følest det alltid, Sigvald, for alle. Det er ikkje dei tusen gongene fjernkontrollen eller boka eller brillene ligg der du strekker deg etter dei du hugsar tydeleg og klart, men dei tre gongene dei er vekk. Det er ikkje dei tusen gongene du har hugsa pengene når du skal kjøpe billett på bussen, men dei få gongene du har gløymt dei att. Ikkje dei tusen gongene du set deg inn i ein bil utan problem, men den gongen du slår hovudet i bildøra.
Og ikkje dei titals gongene du får bøkene du vil ha når du skal få dei, men dei gongene dei er nokre dagar forsinka. Ei heller merkar du det på langt nær like mykje om ei bok du ikkje ventar særleg på er forsinka, og dermed hugsar du det som om alt det trivielle dukkar opp når det skal, og alt det viktige kjem seint.
Enten det, eller så er du uheldig. (Skjønt eg ser ikkje heilt korleis ein person som har råd til å ikkje berre sortere ut det aller, aller mest interessante men faktisk kan abonnere på så mange seriar at han ikkje er så nøyen på kortid bøkene i dei minst interessante av dei dukkar opp ein gong kan vere uheldig i denne samanhengen... så det er det neppe.)
"To never die and conquer all, that is winning."
- Illyria
Loke Aesir
23 år, Vik
12.01.2007, 01:34

Sigvald skreiv:
Man kan nesten begynne å lure. Det er i hvert fall mektig irriterende at jeg ALLTID (tilsynelatende) må vente lengst på de bøkene som interesserer mest.
Uh... mi erfaring tilseier at du *alltid* får bøkene dine ganske lenge før eg får dei. OK, no er CBSV den einaste serien eg abonnerer på, men eg abonnerer på DD&Co òg, og når du ein sjeldan gong interesserer deg for det bladet, syter og klager du gjerne over at dine bekjentskaper ikkje har fått bladet enno på onsdag/torsdag, medan eg normalt må vente til laurdag og stadig oftare heilt til måndag. Hender òg at eg ikkje får bladet før nokre dagar etter at det kjem i butikker. Utan at det gjer meg så mykje, såklart, føler berre av og til for å påpeike at denne sytinga di om at du alltid er den siste som får ting er riv ruskande galent.
Det kommer an på, Don Rosas covere, ikke minst i HOF-serien, er dog meget detaljrike og sammensatte - hvilket ikke lett ler seg beskrive med få ord på kort tid.
*set på stoppeklokke*
«Forsida forestiller den vaksne Skrue saman med den ti år gamle skopussar-Skrue, mot ein (relativt rotete) bakgrunn som består av ein kollasj av scener og personer frå dei andre historiene i boka, noko a la dei tidlegare DR-HOF-bøkene.»
Eitt minutt og tjueein sekunder (og 21 hundredelar). Kor lang tid bruker du på å skanne?
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.01.2007, 01:36

I dag fikk jeg boka
Men egentlig er det litt rart at jeg (som bor i Sandnes) har fått boka, mens Sigvald (som bor i Stavanger) ikke har fått den.
Tegneserien min Bertil
Morten H
16 år, Sandnes
12.01.2007, 15:49

Georg skreiv:
I dag fikk jeg boka
Men egentlig er det litt rart at jeg (som bor i Sandnes) har fått boka, mens Sigvald (som bor i Stavanger) ikke har fått den.
Det bekrefter jo bare det som Sigvald har sagt hele tiden; det er noen som er ute etter ham, enten i Posten eller hos Egmont. Sannsynligvis begge. 
Nestor Burma
43 år, Trondheim
12.01.2007, 15:59

Teknisk sett var det i går Sigvald ikkje hadde fått boka, så vi veit ikkje om han har fått den enno i dag :-) Kanskje kjem Sigvald på seinare i kveld og fortel oss om han har fått boka enno eller ikkje, kven veit.
Men eigentleg er det ikkje så veldig rart uansett. Kor mange abonnenter har Hall of Fame? Det er vel ganske mange tusen bøker som må sendast ut kvar gong det kjem ei ny bok, og då er det ikkje rart om dette fordelast over fleire forsendingar -- og det er vel ganske tilfeldig kven som får bøkene kva dag, vil eg tru.
Det skal uansett svært godt gjerast å få ut alle bøkene same dag, og det er nettopp det som er grunnen til at Egmont aldri har lova noko sånt. Bøkene kjem fram når dei kjem fram, og forutan eit løfte om kor mange bøker som skal kome i året og ei omtrentleg månadsangiving, har Egmont aldri gitt ein dato då bøkene skal kome fram.
Eit spørsmål til Sigvald, forresten: Kvifor speler det ei rolle kven som får bøkene først og sist? Du får bøkene innanfor god margin av det Egmont har lova. Kvifor er det eit problem for deg at nokre andre får dei dagen før?
Det eigentleg problemet ditt er vel at Andeby Online eksisterer, sånn at du får *vite om* at det finst andre som får bøkene før. Eg skjønner ikkje kvifor det er eit problem heller, men i den grad det er eit problem er det vel i hovudsak mi skuld for å ha laga Andeby Online og ikkje Egmonts skuld, ettersom Egmont *aldri* har lova noko som helst om når du skal få bøkene samanlikna med når alle andre får dei. Men eg skjønner ikkje kvifor det er så irriterande at det finst andre menneske som får bøkene ein dag eller to før du får dei, når du likevel får bøkene omtrent på det tidspunktet Egmont har lova at dei skal kome.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.01.2007, 16:09

Når jeg tenker meg om så har det hent før at jeg har fått bøker/blader senere enn mange andre her på forumet, men jeg bryr meg ikke så mye om det. Det viktigste er at jeg en eller annen gang får boka/bladet.
Tegneserien min Bertil
Morten H
16 år, Sandnes
12.01.2007, 16:29

Sigvald skreiv:
Diskriminering betyr da ikke annet enn forskjellsbehandling. Således er ordet her helt på sin plass.
Er det forskjellsbehandling at ikkje alle gjestane kan få det første kakestykket?
Er det forskjellsbehandling at når to bilar skal til å kjøre inn på same veg, må ein av dei bremse opp slik at dei ikkje skal kollidere?
Er det forskjellsbehandling at når to personar skal dele ei flaske brus, kan ein ikkje helle i begge glasa samtidig?
Er det forskjellsbehandling dersom eg og kjærasten er på kino, ho vil sjå sjørøverfilm, eg vil sjå sci-fi-western, og vi bestemmer oss for å gå på sjørøverfilm saman og heller ta sci-fi-westernen neste dag?
Er det forskjellsbehandling at eit avisbud ikkje kan besøke hundre hus på ein gong og difor ikkje kan levere alle avisene nøyaktig samtidig?
Vel ... ja. Såklart det er.
Det tyder likevel ikkje at det var slik ordet var meint å bli brukt.
Olaf Moriarty Solstrand
26 år, Tromsø
12.01.2007, 21:17

AC skreiv:
Forsiden kan ses på ddfr's forum (ddfr.dk/forum) under donaldisme og HOF-serien - side 15. Men jo, det er en veldig flot forside, og synes ekstremt godt om dedikationen denne gang... Får lyst til at sige noget om Haddock og lamaer, men det ville være forkert uniovers og forkert dyr...
Woi! ser at boken - i den danske reklamen - har fått en blå/gul gradering som bakgrunnsfarge i motsetning til i Norge hvor den utelukkende var beige... (lysegul, lysebrun, you name it)... Merksnodig
Tidligere ANDonym
••••••••••••••Why are you wearing that stupid man suit? -Frank the Rabbit••••••••••••••••
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
15.01.2007, 18:34

Er det bogens forside du mener, eller blot reklamen - den dasnske bogs forside er das i hvert fald mage til den svenske.
AC
29 år, Danmark
15.01.2007, 23:14

Jeg mente forsiden/coveret. Er bakgrunnen ensfarget eller gradert?
Tidligere ANDonym
Kvitsund Gymnas!
Kjetil Golid
17 år, Tinn
15.01.2007, 23:49

Skriv svar | Gå tilbake til forumoversikta ...
Side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52

Andeby Online er drive av Olaf Moriarty Solstrand. Alle bilete av Disney-figurar på sidene er © DISNEY og brukt i samsvar med norsk åndsverkslov.